tre-rätters!

Sitter hemma hos familjen larsson nu och vi har precis ätit min och ias förrätt! Och sitter nu och väntar på huvudrätten som ella och emmlan gör! Så vi roar oss med en massa youtube klipp och massa bra musik :)
Mera detaljer av maten kommer ;)


me loves you guys!


i´m not pop

Börjar bli riktigt taggad tills imorogon, allt är typ fixat och klart!
Bara hoppas att det blir som jag tänkt mig med allt nu, vore kalas!
Sitter och taggar med lite musik, och kom på att lindas låt är fan riktigt bra,
det där är en såndär låt som man måste lyssna på flera ggr med bra bas och högt ljud!
Skrolla ner och stäng av den andra musiken sedan...

...så turn up your volym and listen on this! 


jag ger upp...

...Många har frågat vad låten heter som jag har på min blogg, och jag har försökt förklarat för alla att de bara är att "föra pilen över bilden i vänstra hörnet" men vissa är inte så smarta, grrmmfh!  -.- 
Så nu behöver jag varken förklara hur man gör eller berätta vad den heter mer,
för det kommer här:

Chris Daughtry - Feels like Tonight

var det någon som inte förstod? :@ ;)





tack!!

JAAA! :D
hihi


apa!

Lördag, jag var så sjukt taggad till lördag, tills nu...
Jag har verkligen inget att ha på mig och jag hatar håret, inte färgen men frisyren -.- Nu har jag tjatat mkt om det, men blir lika arg varje gång jag ser mig själv i spegeln!! Men men finns inte så mkt jag kan göra åt det.

Frågan är den när man väl är iväg och ska handla kläder... varför köper jag inte festkläder? jag köper aldrig det! jag får så klart skylla mig själv då att jag inte har någonting att ha på mig... men inge kul att köpa sånt som man kanske bara använder en gång ju o.0
Aja, kommer inte kunna sova om jag tänker mer på detta, så ska försöka att inte göra det!


GODNATT!!


rubrik

Vaknade av mig själv idag, skönt att inte vakna av arbetarna utanför, eller en hund som behöver gå ut!
Käkade frukost och sen tor vi (jag och syster) oss upp till nautilus! Haha, jag tror inte jag kommer kunna gå imorgon, snubben som jobbade där tyckte att jag körde på för lätt vikt, för att det såg för lätt ut... Så han drog på ganska rejält med vikt och höll emot! :O Brände som fan i låren och röven! haha, tur att det inte är lördag imorgon ;)
Nu ska jag gå och möta fia, sen umgås med henne en liten stund :)


29/10

Läste nyss carrobarros intressanta blogg, http://liinaj.blogg.se/ . check it out!
Där hade hon några riktigt bra låtar, en av dem var Brother Bear, No way out!
Har man sätt filmen Björnbröder så är det nästan så att man fäller en tår när man hör låten, hehe!

Men men, känner att jag börjar få träningsverk i magen idag också. Träningsverken i bröst och armar har inte lagt sig än, undra varför? jo för att jag fortsätter träna dem kankse ;) haha jag kan inte låta bli! Men som man bäddar får man ligga, right? Nu kom mor och far hem så ska ta och förflytta mig en trappa ner för lite umgänge med dem! (:

du är bra! d;

Elin kom hem tillslut så då drog vi upp till badet och tränade, skönt!

Hem för käk och sedan så åkte familjen iväg på hockey,
så nu är det bara jag och tussen hemma.
Är fortfarande missnöjd med håret även fast jag har duschat och fixat det själv.
Men blir nog förhoppningsvis bättre när luggen (som jag inte skulle ha) växer ut, och när längderna växer ihop lite med mer varandra, så slipper jag se ut som en potta med löshår.


Take care, bye!





fan!

ah, kom precis hem från frissan, hon klippte som jag sa... det är inte det. Men tydligen så sa jag fel, för jag gillar det inte.
Nu får vi bara hoppas att det växer som ogräs så de hinner bli bättre till helgen! Kul att känna sig som en hockey kille eller en tjej som har äckligt fult löshår på lördag!! :/ 
Nu sitter jag och väntar på att elin ska komma hem och sedan så bär det nog upp till nautilus för lite träning! skönt!

Kul väder -.-

Det blev nautilus idag också med syster och Dessan! Jag gick och sprang lite intervaller på bandet först, sen körde jag lite styrka. Kände verkligen att gårdegens pass hade satt sina spår. fyfan gjort as ont att köra bröst, så hoppade det idag. haha.  Sedan så badade vi lite också! Nu är har man faktiskt ännu mer ont måste jag erkänna, känns att det var en stund sen man var där uppe och tränade just de där musklerna!
Imorgon ska jag klippa mig, scarry!


rubrik

Vaknade tidigt idag, halv 9 med andra ord. Så tog mitt täcke, min kudde och gick ner och la mig i soffan och kollade på toon disney! haha. Har inga planer sådär om vad som händer idag, blir kanske upp till gymmet med syster? men, blir inte att köra armar/bröst iallafall, träningsverk hej! ;k haha. eller om man ska ta sig ut på en prommenix, fast såg nu att det regnar, känns inte så lockande då faktiskt! (undanflykter finns det många av) ;)


Vackra ord är inte alltid sanna. Vackra ord gör inte världen bättre
Sanna ord gör det. Men sanna ord är inte alltid vackra,
Men ärlighet? hört talas om det?


Rubrik

Happ, kvällen har bara bestått av att sitta framför burken, kul lov! NOOT
Men ska nog ta mig ifrån datan nu och gå ner och göra lite fruktsallad pluss yoghurtglassen till, mmmh! ;R
Har lyssnat på en massa Poison låtar, de är fan riktigt bra, gillar Fallen Angel stenhårt! haha.


14.08

Nyss tränat.
Tror att jag är en tjej som kommer ha träningsverk imorgon! x) haha.
Efter träningen åkte jag och elin till konsum och köpte grejor till maten vi/elin ska laga. Skulle också gå till sissi och köpa färg, men de hade lunch stängt till 14.00 och elin sa att klockan var tio i och eftersom att jag inte hade ställt om klockan så litade jag på henne. Så tänkte att 10 min kan jag väl stå här, men inte elin... så hon åkte hem och började med maten.Det var bara det att klockan var inte alls tio i uten halv 2 -.- det såg jag när jag stått och väntat en stund och sedan gick jag in på en affär och kollade på klockan där :P haha
Och när jag kom hem så stod elins klocka på 01.59. haha går bra för systrarna segerstedt!
Gud jag har så svårt att ställa om mig med tiden. Trodde det var lördag idag och att klockan inte alls var det den är! sjukt!
Men ska ner och hjälpa elin med maten nu och sedan ta mig upp på stan igen för att köpa färgen, nu när jag är säker på att klockan är 14.08... eller? ;) haha


Första lovdagen! ,)

Godmorgon!
Nu bär det upp till nautilus med syster, sen hem för käk! Efter det så planerar jag att jag ska färga håret, ska iallafall köra på brunett en stund till :O Men frågan är den om jag ska köra på den färgen jag har nu, eller den som jag hade?



(y)

Har trixat lite med bloggen nu på kvällen då man inte kan sova, fråga mig inte varför jag inte kan sova. För klockan är ju igentligen snart halv tre! Borde ligga och vara total däckad just nu. Men så är inte fallet. Mer kommer nog säkert, tkr det är ganska kul att fixa och trixa lite... vet inte ifall det blir så bra men.
Nej, nu ska jag inte uppehålla er mer denna roliga söndagsnatt/måndagsmorgon och jag ska ta och försöka sova, känns inge bra att vända på dygnet första lediga dagen! Även fast det är svårt att låta bli, haha ;)

Godnatt gott folk!!

Vissa tider är bättre än andra!!!


jag kan ge utan att ta, jag kan få dig att må bra...

Tja!
Idag har jag bara varit riktigt seg, inte gjort speciellt mkt, käkade en lång frukost med familjen och moster :) sedan så åkte mor och far iväg en stund så då passade ella och jag på att beställa hem mat ;) "när katterna är borta, dansar mössen på borden"  right? haha!
Fotbollsträning hanns det med idag också. Och nu är det bara jag och mamma hemma så vi har tittat lite på tv och bara myst!
Känns riktigt skönt att lovet inte ens har börjat, det gör en iallafall på lite gott humör tillskillnad från vädret, vad är det här? usch! Och tanken på att det kommer bli sjukt kul den 1:a gör en ju också glad! men, nu är det säkert så här att bara för att man är så taggad och har en massa förväntningar så kommer det säkert bli en totalt värdelös kväll för mig, det är så tippat mig...

men, take care!


mmh! :D

skulle ha blivit party idag, eller det vart det, lite halft iallafall!;D
upp till linda, var försenad, som vanligt! sedan fix och lite dricka! åkte in till stan och åkte bil xD hahah!
sedan skulle vi dra till krogen, och var för tidigt ute .-.- så de var extra petnoga, 18-21 kort eller vadfan det heter? vad är det:P hahaha men orkade inte bry mig, så jag gick vidare!!!!:D:D det gjorde jag rätt i :D



Bara att tagga om till nästa helg, redan taggad fan!!!

...you turn me on

och det blev umgänge med larsson på kvällen,
 idolkikande och en massa snack ;)
sedan åkte vi en snabbis till örebro,
tillbaka till båga och nu är jag hemma!
så såg min kväll ut typ!
ska ta och sussa för vet inte när linda ringer imorgon och vill åka,
 så lika bra att vara lite förberädd ;D




Nu är korken hårt åtskruvad, men nästa helg korkar vi upp
;)




Godnatt folket!




så jävla glaaaad!!!!

tjenis!
Precis kommit hem från "jobbet", mkt folk idag eftersom det är löning (y) alltid kul!
Ikväll då? tror det blir mys med larsson :)  Och imorgon blir det allt att åka iväg och försöka hitta nå najsiga kläder med linda! myys!

men hurru, vi ses ! ;)

torsdag

det blev ändrade planer, ingen trafik eftersom alla andra har projektvecka, så jag slutade efter provet.. skönt!
Provet gick apa, jävla regering, riksdag och henke varken han eller jag fattar någe så ingen bra kombination!
Men nu är det slut på skiten för en veckas tid... ska verkligen ta vara på den lediga tiden, bara njuta på olika sätt ;) ;k



borde vara olagligt ;)

mmh, skaplig kille! ,)

Sista dagen i skolan innan lov, lovely!  
Hitills har dagen knallat på rikitgt bra faktiskt, fick reda på provet som vi hade i tisdags, sedan ingen matte så satte oss och pluggade inför provet. Men fanns lite som distraherade en från att plugga, eller vad säger du mickis? ;R haha
 Vi kom på idag att henke skrivit fel ord på vissa saker, bra att få reda på det samma dag som provet (y) 
Så det var bara att börja om med pluggandet. Kommer gå så jävla kasst på det där jävla *pip* provet!
Slutar inte förens halv sex idag, (trafikkunskap) ganska surt det med -.-  Känner på mig att jag inte kommer vara så rolig att tass med när jag väl kommer ut från denna håla...

MEN vad händer i helgen folks?!
:D







i know i´m not a part of your dreams

Var och fikade på stadsgården med Fia, Fia, Anna, Ullis och Boy idag! Mys
Runt kvart i sex skulle de andra hem för mat och annat så då började jag och larsson plugga lite smått på samhällen, kan nog kanske 6 av 43 frågor nu ;)  haha ;k Sedan så gick vi upp och köpte lite goodis (a) hihi! sedan tog vi dizze på en liten tur och nu tror jag att jag måste ta fram de där jävla papprena igen... skulle nog vara bra att kunna några fler frågor än sex stycken imorgon! haha, Önska mig lycka till!



over and out!

vintern är här

Ny vinterjacka? Ja tack! finns riktigt många fina att välja på men plånboken säger stopp.
Här är några förslag på jackor jag hittat
 Frågan är bara hur de sitter på



1.5 skoldag kvar (;

 

Sitter i skolan och har Administration nu, värdelöst!
Efter skolan så blir det som sagt plugg dag med fia, blir att gå till stadsgården för fika och plugg. Eftersom hon gå samhäll så hoppas jag verkligen att hon kan hjälpa mig med samhällsprovet som jag har imorogn, skulle vara kanon bra ;k




 


Never back down

brunt eller blont?

vad fan ska jag göra med håret? brunt eller blont? raka av de?
Hjälp tack (;


Annars idag så fick vi reda på projektochföretags provet... förvånad över resultatet faktiskt (y) vg+
Inte lika förvånad att vi hade prov idag också... usch! Men bara 2 dagar kvar i skolan nu, sen looov!
efter skolan så fick jag mysigt besök (: Sedan så ville jag ut och brumma lite, så pappa och jag drog iväg en stund...
Hem och åt korv och drack te me mys :) Nu är det tv och sånt som gäller... första dagen som jag kan "vila" lite från pluggandet, fast borde plugga men provet är inte förens på torsdag. Lika bra att vänta in i det sista? haha eller? ;)
Imorgon är det pluggdag med fia :))



follow the leader

föresten, någon mer än jag som är sugen på fetingfest?
så jävla längesen det var det! tror jag?
en helkväll/natt.

med:
* förfest
*fetingfest
*efterfest
*dagenefter! (sofia, hahah! ;) )



 


vem fan uppfann skolan?

mh, det kan man fråga sig!
Prov idag, prov imorgon, läxa onsdag, prov torsdag slut på skolveckan!
vafan tror inte lärarna att vi har ett liv UTANFÖR skolan? tydligen inte.
Plugg, plugg och plugg består denna dag av, men känner jag mig själv så kommer jag lägga undan de där jävla böckerna iallafall fast jag vet att jag verkligen inte borde det. Men ibland måste man väl få ta lite rast? ;k
typ, dator, tv, övningsköra? ;R 
Såntdär som är mycket roligare än jämnförelsetal och omvärldsanalyser...
Man får väl stå i denna vecka sedan är det ju en veckas lov :D soooft (;




dream big, live your life
...


20.02

Säger inget om träningen,
Hem åt as god mat, gick upp la mig i min säng och satte på filmen P.S i love you helt ok film, beror nog mkt på vad man är på för humör. Nu väntar jag på att familjen ska bli lika sugen på te och macka som mig ;) haha
Imorgon är det projekt och företagande prov... kommer gå så jävla kasst, eftersom... som jag sa tidigare så har praktarslet själv glömt frågorna och anteckningarna till provet kvar i skolan och ALLT annat fick jag med mig (y) 
Fan med andra ord.

träning.

nej, nu ska jag packa och klä på mig och sedan dra mig mot sturehallen :D

cia

söndagsångest

Gårdagen bjöd på massa smaskig mat, vi är fan riktiga kockar ;) Fruktsallad med verkligen as god glass och till det blev det en massa prat, skratt och tokigheter :D
Sedan fick vi nå knycks att vi skulle ut och åka lastbil... HAHA, fyra stycken i ett säte. Sofia fick iallafall vara den första som satt baklänges och uppochner i en lastbil;) så sjuka... vart fick vi det ifrån då?! det kan man undra.
Avslutade kvällen med mys i soffan och tv. sen började ögonen ge vika så då brummade vi hem i Sandras lilla söta bil :D Tackar för kvällen bruuds!!
Träning idag kl. 14.00 ska bli kul att komma igång igen ;k
Skulle ha kollat igenom läxorna och proven nu innan, men kom på att antäckningarna till provet som är IMORGON är kvar i skolan (y) så jävla bra jobbat... så nu kan jag inte göra det. Har ingen aning om vad man ska plugga på av det.
känns som om att det kommer bli ett feting IG... hatar att ha saker att göra om. men men.

sneglar lite på tv:n nu där det spelas Airline... haha pinsamma människor!!!


Tjenixen

Sov ut ordentligt idag, skönt som tusan. Ner och åt jätte god frulle och sedan chill fram till 14.00 då drog pappa och jag iväg till där vid backen för lite övningskörning som skulle gå bra... och visst fan gjorde det de ;)
As bra gick det!!
"lärde" mig backa... eller pappa visade och jag övade... gick också bra :)
Sedan slapp dag och nu är det lite små fix tills det bär iväg till konsum kl.18.00 där det ska handlas mat och smaskigheter som vi sedan ska ta med ut på landet till ett litet sött rött hus där en liten linda och lilla mamma lena bor:D
Vi ska laga mat och äta så klart;) Sedan äre fruktsallad och film hela kvällen som gäller... kan inte bli en bättre lördag :D

Ska packa ner datan och göra mig startklar nu :))



- Lärde mig backa idag också.
- Jaha vad bra, då går det ju framåt! eller inte framåt för det går ju bakåt när man backar!

 HAHAHA, alltså sofia larsson ;) (y) så jävla bra!


HEELG

som sagt intersport idag,
morgonen började bra? nej!!!! blev försenad att möta älg, så hon fick vänta stackarn. sedan så var tågfan försenat så redan då visste vi att vi inte skulle hinna till bussen som skulle ta oss till big inn... -.-  så fick vänta i på station i köping i en timme... Men när bussen väl kom så åkte han runt och runt och vi kom fan aldrig fram!
jo, det gjorde vi ju tillslut men ja.
Dagen flöt på ganska bra, fick äta tårta idag också för att katta fyllt år ;)  tackar tackar ;k (tur att man ska träna ;) haha)
inte så mkt folk idag så segare än vanligt vare, men vi hade kul iallafall ;P
Nu äre snart tacopaj som gäller, smaskigt! 
Och i helgen är far och jag själva hemma för sis och mami ska iväg!  så bli att övningsköra någon dag x)
Sedan så kanske man kan skicka iväg honom på någe om man vill ha huset för sig själv? ;)
Men imorgon hoppas jag iallafall på att planerna blir som de planerats!!! Det skulle vara helnajs ;))





 


" jag har ett medelande till dig, vill du veta? mmh förstår det. men, du får allt vänta lite till! "
hahah vafan?!


Your touch makes it hard to breathe (;

Kan bli en bra helg, ska bli en bra helt enkelt ;k

Ska sleepa nu
cia





,




hola

lång skoldag idag... mkt lång.
men kul, haha älskar min klass! Var i skolan från 08.30 till 20.15.... pluggis? nej bara snäll och ställer upp ;)
fick köra bil idag på trafiken, skönt att det gick bättre idag än igår :P kan vara för att det är en lättare bil men det behöver vi inte skylla på x) haha
sedan vare snabba ryck... halv 6 kom vi till skolan och vi skulle ha käkat och förberätt oss till kl 6 och det gjorde vi (y)
sedan så vare snacka för 93:orna som hälsade på på skolan, hade ingen aning om vad jag skulle säga:P hade inte så mkt tid att förbereda mig på... ungefär den tiden då vi åt ;D
men tror de fick den information de behövde ;P hehe
Nu äre chill och INGE plugg :D
och imorgon äre intersport som gäller :))
kul kul! :D


take care!

bara att ta nya tag ;)

övningskörarN med stort N

jadu, idag gick det inte alls lika bra som igår... otippat? nej! haha.  
blev svårt att se och hålla koll näre var as mörkt och regnade.
så vi gav upp.
blir lite extra mycket att hålla koll på för en som inte ens ha lärt sig hitta dragläget x)
haha
tror jag ska ner och joina familjen + emelie nu (:
eller om man ska sätta på en av de bra filmerna?
ganska bra film väder nu va? mmh!






 

snart fredag :D


hey you!

soft dag i skolan faktiskt, bara matte provet som känndes sådär :S
sen gick det faktiskt riktigt fort... film sista lektionen (y)
nu äre plugg,plugg och åter plugg som gäller :S
sen kanske lite körning? ;) hoppas kan man alltid ;P

cia, bye!

I'm the one who'll stay




See me as if you never knew
 Hold me so you can't let go
Just believe in me
I will make you see
All the things that your heart needs to know

And some way all the love that we had
 can be saved
Whatever it takes we'll find a way

Tisdag

mh, en skoldag som alla andra tisdagar va..
började med idrott, styrka och sen bandy o det är man ju inte speciellt bra på -.-
men men, sen knallade skoldagen på som vanligt.
vi är fan inte normala för fem öre när vi blir trötta... hahah!
slutade kvart i fyra, hem och laga pastasallad ;R
sedan drog herr segerstedt och dootra segerstedt iväg till flygfälltet för att där hade vi planerat att övningsköra lite ( för andra ggn) :D
När vi stod där och pappa förklarade hur man skulle starta den där konstiga bilen så vem kom då? jo så klart kling och klang... men pappa bara startade bilen körde fram till dem (eftersom att de vinkat till oss) och sa att vi bara skulle kissa;) hahaha, det bästa han kom på?;)
de skrattade lite och sa " ah, men det var ju bra att ni bara skulle kissa, he he... men ni får inte ens kissa här" :P
haha, aja vi drog vidare till nalles och där fick jag iallafall köra ifred:P
så jävla kul vare, och jag hittade dragläget ganska bra på denna bil också (y)


sovmorgon imorgon, det gillas mkt!

måndag

Pillar lite med bloggen nu, kul men jag är så jävla värdelös på´t. haha
Aja,  nu är snart filmerna klara och då blire att se på dem tror jag :)
Borde plugga matte... men det kanske man kan kolla igenom imorgon bitti? ;)
Sjuk man är som skjuter upp det men orkar verkligen inte!


aja, take care!

Måndag

sjukt rolig helg...

i torsdags fick vi en impullsgrej att dra till skutt... och det gjorde vi, var sådär fast kul när de spelade bra musik!
sedan vare intersport som gällde på fredagen, så grymt kul :D slutade 5 så var hemma runt halv 6 och då vare en lisa som  taggade mig till party;) och så blidde det:P snabba ryck iväg till köping där det vart förfest och sen att gå en bra bit tills ella och empa kom och hämtade upp och och körde oss till finska där var det ju... kul? eller? en bra blandning:P
hem sen,
lördag vare tagga till sthlm som gällde!
13.00 gick bussen från båga,
när vi kom till storstan så strosade vi runt lite och sen satte vi oss i värmen inne på mc:P
sedan bar det iväg till råsunda, goo sweeden :)
riktigt rolig dag, med härliga brudar och massa fotboll!
hemvägen gick sjukt fort... sov hela vägen, trött? mmh...
Söndagen gick ut på att sova ikapp de timmar man missat och busa ute med dizze (:

RSS 2.0