myslåt att sova till, godnatt!

Home (acoustic)


Tips på HUR man gör? ;k

Japp, det där gick ju galant... NOT! haha:D

JAA, Jag är kass det erkänner jag ;) Men har ett lov framför mig som jag kan och ska ta tag i mig själv och då bara mig själv!!


Ne, nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite och samtidigt snegla på
"i hennes skor". Sov sött, bye!

å-gren

det går verkligen bra med min viktgrejjs, nyss pizza.. illa.

(källa)

Ut och gå? mm hej!


stressss

plugg, plugg, plugg och one tree hill har min eftermidda handlat om. Kul? nope!
Aja, man får tydligen stå sitt kast när man varit hemma sjuk. Men jag tror jag fixar det, eller jag ska görat;) haha. Nu har jag precis druckit upp mitt te och ska nog ta och slänga mig i sängen med datan i knät några minuter. Måste komma ifrån pluggandet en liten stund.



Passar på att slänga upp lite gammla festbilder så enjoy! :D









HAHAHA, ingen kommentar men säger bara.. klockan är innan 10! ;) <3


Tema på bilder: elinpose!


och så skulle vi andra testa...






Inte var vi andra lika bra kanske..men sämst måste jag ändå utse fille,
 han missförstod det hela totalt! ;) haha





Med tanke på fest så fick jag ett mail om julens snyggaste klänning
 av denna 
tjej. Så gå in och rösta :D

seger-tåget

jäklar vad dagen gick fort, den rusade fram och så spårade den ur... Vart tog nautilus vägen? Och promenaden med larsson la vi precis ner, det var kallt ute! Haha, tur att det finns fler dagar. heh. 
Plugget då? jo har läst igenom det men inte vill det fastna inte. Får hoppas att henke går igenom det med oss imorgon.






På fredag så ska vi fyra som inte träffats på en bra stund (vals;)) ses igen och mysa med idolfinalen och mat :) hihi puss på det!!!


Nej, nu ska jag ut med hunden, BYE!


buuss

yes, med det förra inlägget menade jag ju så klart att hurtsson är hemma :D hihi!


Skoldagen gick fort, redovisning på svenskan, lunch, prov sen jobba med projektet.. och nu är jag hemma och vill hitta någon som är sugen på nultan :)) Men innan.. lite plugg och one tree hill! ;)

 
Bjuder på en liten gammal goding ;k Och föresten, jag är inte otrevlig och inte svarar på sms... det är pengarna och comviq som är slut ;)

BYE :D


de tre vännerna är tillsammans igen ;)

En helt vanlig måndag blev till en vääääldigt bra måndag :D:D hihi

 
Nu är det plugga som gäller så, hare!


Du är fortfarande läskig!


Hur gör mannen???!


med mig på läktaren lr plan? :)

Godmorgon/middag?

Idag känner jag  mig snäppet bättre. Kan andas genom näsan och halsen känns helt ok. Så hoppas hoppas att fias läkningsformel fungerade! ;) Nu håller jag på att fundera lite på vad som jag behöver, jag är alltså inne och tänker på önskelista. Jag är sjukt inne på att önska massa smycken och så.. det är kul! Ett såntdär namnhalsband är fint :) hihi.  Imogon är det cup i E-tuna och vi har första matchen 09.30 (spelprogram). Jag hoppas att vi har erat stöd på läktaren? :D


Lycka :)


Aja, ska fortsätta med det jag gjorde innan.. inget!
Sen kommer nog fia-lotta hit en stund och ska pigga upp mig och det är vääldigt behövligt!


Tack micke, verkligen!

Fick ett filmtips igår av käre Micke. Colaline hette filmen, och det skulle vara en snygg tjej med lade han till.
Hm, okej då är den säkert seriös och bra och tråkigt som jag hade tankade jag hem den... Det var bara det att när jag började kolla på den idag var den tecknad och inte tusan var hon snygg inte. Efter den extemt långa och tråkiga filmen som jag hade tron om att efter en liten stund in i filmen så skulle den bli som en "riktig" film och mickes snygga tjej komma in i bilden. Men nej nej. Jag frågade då micke (efter HELA filmen) vad det var för skit han hade skickat och det visade sig att det var en bok som han skulle läst i skolan. BAAH, hahaha!;) Och lat som han är så kollar han på filmen istället för att läsa boken !! (hoppas din lärare läser detta) ;) 


Visst verkar den bra??
Jag ska allt hämnas!

;)

hm, hur ser ni att man skriver och inte? :S

Och jag är fortfarande sängliggande.      Ne nu överdrev jag, jag är på benen.. idag var jag till och med i skolan en snabbis och beställde studentmössa och sen lite andra saker också så klart. UNDERBART! Men det tog som tusan på krafterna så nu ska jag lägga mig och kolla på en film. usch, är helt snurrig :(


Baah, bara TVÅ ynka dagar kvar till lördag ju. Jag vill/ska vara frisk då!

:(


BYYE :D


1 december idag..

.. och igår var det första advent, så nu tycker jag att det är dags att börja göra reklam för JULRADIO.SE så man får lite julstämning ;)






med dig på magen

oooj, vad länge sedan jag skrev här och fråga mig inte varför...
Men nu när man ligger hemma, sjuk (Antar att jag sjuknade till ännumera efter gårdagen då GURKA tog hem volleyboll tuneringen i år igen ;)) och redan kollat igenom sina "internet rutiner" kanske 4-5 ggr så kändes det som om jag var tvugen att roa mig med någonting annat. 

Har precis kollat klart på PS. i love you och oj vad bra den är när man är på detta humör :)

och nu kom elin hem och nu fixar hon lite lussekatter och te åt oss, så nu ska det mysas med det och så ska jag försöka krya på mig :))


Take care, byye!


RSS 2.0