hängde aldrig med, varför?

Ojojoj vad det har hänt grejor sen sist jag har fyllt år, spelat mixcup, syster fyllt år, varit i stugan och partajat en hel del och förlåt men jag orkar inte skriva detaljer om det heller så så var det med det. haha. När det är fint väder så vill man inte sitta inne och skriva dagbok om sitt liv och missa soltimmarna så det är nog därför som jag inte uppdatarat så mycket ;) Men idag är det skitväder rent ut sagt, det har regnat sedan jag gick hem igår natt efter en kul kväll på vinbäcken. Vadå regna såhär mycket? tar det aldrig slut? Sol, vart är du?
Ska försöka skrammla ihop lite bilder från dagarna som hitills varit, lite "sommaren09" bilder typ, alltid kul att kolla tillbaka på dem sen :D

Ikväll är det planer om att umgås med Fia och Elin tror jag, spela spel och kolla på film... känns som om det verkligen är ett sånt väder idag va?



ingen fattar varför?... vi är bra omogna :D


RSS 2.0