Tisdag

orientering, vad fan är det?!
Mh, idag på morgonen vare orientering för hp2...
Men förvånadsvärt bra var vi faktiskt.
Tror allt att vi iallafall fick vg (x



Sitter i skolan nu, slutar 15.50... känns sådär va?
Blir att ta bussen hem med linda vid 16.00, och sedan blire allt att rida ;)
Hoppas att vi är bättre vänner idag.


Måndag

Fotbollsgym på morgonen, var as seg fast, alltid skönt att börja dagen med träning:)
Sen hem till linda bytte om och åt, ner till stallet och red Samina... idag var vi verkligen inte kompisar.
haha, men kul att se hur hon testar mig, härlig är hon iallafall! (: Sedan skyndade jag mig upp för dusch, menar då verkligen skyndade mig, sprang med andra ord. 
Tror seriöst att jag slog rekord i att duscha och klä på mig snabbt!
ca. 17.07 kom jag in, hoppade in i duschen, och satt i bilen typ14 över?! haha
Ner på kostgrejjs, lååångtråkigt som satan, men ändå bra att veta... (nog för att man redan visste det mesta men)
Väntade på linda med micke... hemfärden behöver vi inte prata om.
Visade sig att vi var hungriga när vi kom hem, så de tog bilen och åkte iväg till mc och köpte mat ;)
När de väl var hemma så trivdes jag bra i min soffa där jag satt och kollade på idol, så jag hoppade över att förla med. Men såfort de lämnat gården kom jag på att, fan jag var helt själv på en mörk gård mitt ute i skogen.
Bra panik! Men tacka gud visste jag idol och volymknappen ;)

Söndag


Skönt att vakna av sig själv idag, sova ut ordentligt!
Upp till södra och kolla på 92:orna med min kaxiga bäbis.
Sedan hem för en massa packning, mat och musik.
Lindutt kom och hämtade mig runt 16.00.
Blir att vara barnvakt åt na hela veckan:D
Ska även hjälpa till med hästen!!!

Just nu har vi precis moffat glass och nu blire att se på One Tree Hill sedan coyote ugly.
Mkt bra film och att det är snygging/ar med gör ju inte saken värre (;


Lördag

Vaknade upp i larsson´s morfars hus där jag igår blev bjuden på mat med fia och emelie, det tackar jag mkt för.
Vart även massa tv och mys tills vi somnade. Och på schemat idag stog det match...
Taggade till 1000 cyklade vi upp till ekbacken. I första och en bra bit in i andra ledde vi med 1-0... vi var bättre, det var vi! vi var så förbaskat mkt bättre! Men, tro det eller ej, så gjorde vi inte fler mål... men det gjorde de... jävla tanter! skrek och slängde sig för inget alls, usch! Men, vi borde ha spelat bättre och vi borde ha gjort mål, jag borde ha gjort mål. missade så mkt, så mkt får man verkligen inte missa! Är så sjukt besviken på mig själv. Känns som om det är mitt fel att vi kom 5:a och inte 3:a :/
Kvällen tillbringades iallafall med sofia, tack för det :)





Det sägs att man ska ta nya tag, just nu känns det som om de nya tagen väldigt långt ifrån mig.

RSS 2.0