snabbis

heldagen i örebro gick kanon! Var supermys och fick lite smått och gott med mig hem, tack mor min <3 och syster såklart för dagen :)
Nu är det dags att byta om och ta sig ut i regnet för träning, uuuschans.. men men bara gilla läget, snart, snaaaart är det varma, soliga sommakvällar istället, ååååå! <3
tjiiing sålänge!

tisdagskväll

Mötet gick bra, tror vi kommer få sjukt kul där ute!
Masssssa brudar och typ 4 killar? haha men men, antar att det ändå inte är på jobbet man ska hitta sin dröm-prins? ;)
Nää, nu blir det att somna till en film med min Doris under armen. Imorgon blir det upp och iväg till örebro med Mami. Där ska vi möta upp Syster och så ska vi ha en mys/shopping-dag :) über naajs!
Doooris <3


Mad World

Finns verkligen människor till allt i denna värld..
Dock tyvärr bara att gilla läget!
Men, jag är glad att jag har de fina vänner och den fina familj som jag har <3
puss på er alla!



Och all min styrka åt familjen Hill, ni är så otroligt starka och det är verkligen Micke också!
<3


Härlig dag!

Kvinnodagen idag, innbär att vi ska ta hand om oss själva.. det är så jag tolkar det iallafall! ;)
Så efter en lugn morgon tog jag på mig träningskläderna och knatade iväg mot Linda, hämtade upp henne och vidare upp mot Nultan där det blev styrketräning (kommer ha ont i rygg och mage imorgon) och sedan knatade vi hem igen! (duktigt) Svängde förbo hos mormor och morfar för lite prat och mack-fika :) Tog med mig lill-killen hem också, två flugor i en smäll, kanon ;)
Nu sitter jag här hemma, ganska trött så ska nog ta en 10 på rygg innan potatis ska skalas samt dusch och fix innan FÖRSTA jobbmötet, så kvart i sex kommer sanna och hämtar mig och så bär det av ;) haha! Ska bli kul att se vilka man ska spendera en hel del tid med där ute! kanuun.
Nä, kasst "första" inlägg.. ska bli bättre, roligare och intressantare ;)
ÄÄÄLSKAR PLUSS-GRADERNA!!

saknat mig?

i´m baaaack! ;)


RSS 2.0