LÖRDAG

Det blidde som jag trodde, lite party i lördags också.. vi drog igång här hemma. Dock så märktes det på mig att jag var trött och inte så sugen på utgång, så ber om ursäkt för det. Men ah, de hade iallafall någon stans att vara innan de ville ut på krogen där inte jag ville vara så jaa! ;k Jag stannad hemma och efterfestade lite med mig själv haha ;)  sen gick jag och la mig (a) Riktigt skönt ändå faktiskt.

Upp för jobb vid 14-19.00 och sen bara hem och kollade på film tills Ella kom hem och jag fick höra om deras resa! Bra avis :) Sen fick jag, brian och ella nå ryck och åkte till donken.. käkade upp och sen hem igen för hitta ryggläge i sängen med mp3:n i öronen som spelade "sov/mys-listan" hihi :)  Somnade som en stock och vaknade inte fören kvart i elva imorse :)

NU: top model på tv ;)


GLÄDJE

Varför?

Måndag och det innebär att jag är ledig är även ledig tisdag OCH onsdag:D Såå skönt :)
Ska bara ligga och dryga i soffan med sis (som kom hem från öland igår.. inge avis på deras resa iallafall -.-) fram till träningen ikväll. Eller kanske ska springa upp till banken och fixa ett nytt kort.. mja, det vore skönt och handla måste göras.. aah soffan nästan hela dagen då ;)

(gammal bild)








tugnt när man får höra det man velat höra för flera år sedan nu, när det är nu man börjar bli osäker...

dra igång, igen, ojoj..

Om jag fattade rätt så lät det som om vi ska köra igång idag igen, ooh tufft.. Men kan bli bra. Nu ska jag snart slänga mig in i duschen, försöka laga lite mat? för att sen ta mig till jobbet, jobbar till stäningning sen får jag se om man är taggad på nytt.. vet iallafall vad jag INTE ska ha på mig :)

Hoppas ni är med ikväll ocksååå :D

(hahaha, Anton!!!)


"hur mycket vill ni ha för bilden?"

Holla, nu är jag vaken efter en galen utekväll!

Becca och Elin kom hit sju och då korkade vi upp.. spelade spel och sen rullade Linda och sen till sist Fisen :D Förfestade här till runt halv 11 och då for vi till örebro och mot frimis! Äntligen har jag varit utanför kak sen jag fyllde 18 (y).. Och det gjorde vi gaalet rätt i. Så nedrans kul kväll! Dock så gick min kjol sönder på mitt dansgolvet så vi hade lite skrattatack + panik där.. hade bara en "magtröja" under så ah ni förstår.. kjolar med hel dragkedja fram är inget jag rekomenderar att ha egentligen.. haha ;) När fia står som snyggast på knä framför mig och fipplar med min dragkedja för att försöka fixa den så ser vi en blixt och fram kommer en kille med kameran i högsta hugg och slänger ur sig "Hur mycket vill ni ha för bilden".. vafaaan! hahah egentligen klockrent men jag och fia var så upptagna med kedjan att vi inte svarade, bara hånflina typ.. stackare, han kanske verkligen ville sälja bilden.. ha ha ha ;)  Men sen löste vi det ganska bra med fias skärp och upp på dansgolvet var vi igen. Ah, vi var mest där som ni kan förstå.

Hel lyckad kväll på alla plan.. bara att kjolen gick sönder och mitt bankkort är borta (bh:n är ingen bra plånbok).. att man aldrig förstår det. Men men, det är spärrat och ska beställa nytt på måndag. kanske är bra att det är borta.. då kan man inte handla nå ;) hehe "se allt från den ljusa sidan".

As kul att träffa Klara också, även fast hon idag inte minns så mycket, haha;) men jag minns och får påminna henne att jag tyckte det var kul ;)

Oj vad mycket text, så nu kommer lite bilder från elins kamera ;D
(man ska bjuda på sig själva)


Bex på g!


Sässy bruuds!


Ett nytt försök.. nää, inte så mycket bättre ;) att vi aldrig kan hålla oss..



hahah, nya "kissie". 1 2 3 fanta och rosé ;)


Jag ser riktigt bra ut från denna vinkel alltså :)




Taggade brudar i bilen på g till öret och en bra kväll på frimis ;)


Kommer nog fler bilder sen kanske..

Ågården-update ;d

oj, glömde skriva om hur partajandet var ;D

Bröderna Jansson lyckades med en superkul kväll även fast jag och elin inte kom dit fören åtta så hann vi ha bra kul! :D Massa lekar och annat tok hade de ordnat. Dock så drog alla till källarn sen och källarn är ju som den är.. hehe :) Men som sagt, lyckad kväll!!

I söndags så åkte fam. seger på trav:D haha En mycket mysig och rolig dag på travet. Sen hem till stugan, ut och sprang där.. var lite orolig att jag skulle springa vilse men nä, jag hittade hem;D Kvällsbad, onskan och sen sov vi kvar där och åkte hem någongång på eftermiddan i måndags. Skönt att ha två dagar ledigt ;D


IMORGON ÄR DET EN MÅNAD SEN JAG OPERERADE MIG, OCH DET INNEBÄR ATT JAG FÅR BÖRJA RÖRA BOLL.. sicken tur att vi har träning imorgon då ;) woohoo!! :D

jobb, jobb och jobb

Onsdag, lillördag.

Köpte äntligen ny mobil igår, woho! :D Sen blev det jobb till 21.45 typ, sjukt mycket folk alltså.. kön tog aldrig slut. haha.  Och det blir jobb samma tid idag med, får se om det blir vinbäcken.. antar att det inte blir det med tanke på att jag öppnar(08.00) imorgon -.- hehe men men, pengar rullar in som det ska ;)







fortfarande ingen förändring, gah -.-

P-partyy!

Moorning.
Sov kasst inatt, madrassen här nere är för tunn så jag får ont i ryggen :( Men, kanske har lite extra ont också för att jag har träningsvärk sen styrkan igår? hehe. Aja, nu så sitter syster och bränner en skiva tills ikväll som ska användas när vi städar. haha kan bli kul ;)

Sedan efter stäningingen så är det snabba ryck hem och fixa till oss för att sedan dra till ågården där bröderna Jansson håller i galej.  Kan och ska bli en bra kväll! Träffa mina brudar får jag iallafall såå ;)


medelhavskryssning!

löparbyxorna satt kvar och nu är det en nöjd Amanda som snart ska slänga sig in i duschen för att sedan sätta på sig myskläder och glo på en film. Måste ladda upp inför imorgon :D

Skulle inte klaga att få vara här igen :)





Tss, fjuttbussar mot båten;) haha
Dock väldigt segt om man glömt nå i sin hytt typ... 14 trapper upp! ;D

Nu får du ta och komma hem..

Pullan min, jag saknar dig! Måste få skratta lite :D hihi

Bara bilder från balen på oss två tillsammans typ, enda gången vi vill ställa upp och kan vara något seriösa på bild;) haha


waka waka

Onsdag: jobb, shopping och utgång på vinbäcken.. najs kväll:D haha..
Fick lida för den roliga kvällen dagen efter bara, men började inte fören tre så det gick bra, hade stängning så efter vi städat och fixat allt så tog vi ett dopp i regnet. As skönt så smart idé av småkillarna :D Oskars vurpa var roligast och helenas "känna med tån i vattnet" var också bra:D hahah!


Idag var det jobb 14-19 dock inget bad efter denna stängning ;( men vatusan man kan inte lyxa till det jämt ;D


Nu ska jag vänta på att solen ska gå ner lite och sen ta mig ut på en löprunda.. så skönt och behövligt! Köpte ju nya löparbyxor när vi var iväg så måste inviga dem också ;D Sen får jag se vad som händer.. börjar inte fören 14 imorgon igen så :) Ella och jag har stäningning imorgon också så vi börjar tagga redan där, musiken ska vara på högsta volym efter klockan 18.00 (då vi stänger, haha)   ;) naaajs..


segt inlägg.. hah:D




skönt att vissa berättar sanningen <3

efter jobbet drog vi till badet, badade nästan helatiden.. superskönt :)
Nu har jag och elin precis käkat nudlar och nu dör vi i soffan iväntan på film :D
Jobb imorgon igen.



- så jävla skönt att äntligen hitta bra anledningar till att inte ställa upp!!!


wooho

Drar och jobbar 08.00-14.00 !
JAG VILL BADA SEN :D


klag-amanda är igång ;)

Tog nyss en jättekall dusch, så behövligt. Dock lika varm direkt när man klivit ur den men ah, var skönt en stund.
Nu blir det te, macka och film med syster sen sova en trappa ner, vi pallar inte värmen här uppe!
Imorgonbitti står klockan på 07.00, tuungt ;) Men blir nog sol och bad efter jobbet istället(om nu NÅGON är ledig??) funkar ju det med :)


Måste bara tillägga att min/pappas mobil är så varm att den knappt går att ta i och datan ska vi inte ens prata om.. shit allt är överhettat.. ! Är vi verkligen i Sverige?


Grrrh, FÖR varmt...


simma lugnt, godnatt !!

spotify

Under denna sommar har det faktiskt kommit rikigt många och bra låtar.. så tänkte vara lite generös och dela med mig utav en skön spotifylista :)   

-->     SOMMARFEST <--

enjoy ;)

sagan om ändringen ;)

Alltså, antingen så är jag uttråkad eller så är detta as kul??? hahahah
Fanns tyvärr ingen "inbäddnings-länk". haha


"jag kunde fått den här i foten"
....
"nu fick jag den i handen istället"
hahahha(Y)

en dag i stugan

hemma från en heldag i stugan, bad mat och mys med familja. Efter det så svängde jag och elin förbi hos mormor och morfar, fick ännumera mat och blev firade för tredje ggn :D Men nu var det Åsaflåsa, robban och Anton som firade oss :) Alltid lika trevligt att träffa dem:)

Nu är det bra varmt igen, ska slänga mig in in en kall dusch senare tror jag. Sen kanske sätta på en film man orkar inte göra speciellt mycket i denna värme!? haha
Upp för jobb imorgon till 14.00 :)

 

Är det bara jag, eller du också?


Lite av bal&studenttiden!












Micke och jag :)







FÖR VI HARA TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA! ;D


Måndag

..och som vanligt skriver jag då: ny vecka och nya möjligheter... och nu har jag bestämt mig för att försöka ändra inställning till saker och ting. Verkligen, jag ska försöka! :)

Orkar inte gå in på detaljer varför, det skulle ta hundra år att få ner allt. Men känner bara att det är någonting som vore skönt, att börja om lite.


Nej, jag är inte alls deppig, haha även fast det kan värka så. Men det är ett "vad" jag har med mig själv.. att försöka ändras lite, det skadar ingen tror ja :)



<3

Pinsamt, mkt pinsamt

oooooops, nu var det verkligen inte ens ett "okej" långt uppehåll från att jag skrivit och uppdaterat mig själv om vad som har hänt..men jag har haft jätte mycket att göra ah, så vad har jag då varit så upptagen med?
Jag har haft sjukt roliga studentveckor, studentkryssning, jag har blivit student, opererat mig, fyllt år, partajat, umgåts med folk, badat, jobbat och jag antar att resten av sommaren kommer se ut så.. alltså jobb :))


Men jag gillart! ;D




Dröm stort, lev större!

RSS 2.0