Nu är det bra kallt ute alltså, jag vill ha massa snö eller en riktig sommar!!


menade aldrig att du skulle vara helt tyst

Idag har jag gjort någonting som jag är väldigt stolt över att jag klarade av...
Jag fixade att instalera ett mobiltbredband till min dator som har stått och blivit dammig för länge nu. Aja, nog om skryt för tillfället ;)

Träningen i torsdags gick helt ok, kunde vara med på hela fast inte ge helt 100 men det var nog bäst att börja lite lugnt :) Fytusan vilket härligt gäng vi är och det blir bara bättre och bättre. Syster min har till kommit och förhoppningsvis och som vi verkligen vill att aspen hittar till oss också ;) hihi.

Gårkvällen spenderades hemma hos fia med idol och mys. Hemma runt halv ett kanske och då däckade jag ganska snyggt i sängen (a) hehe:) Ikväll får jag se vad som händer... inge festande för min del skulle jag tro iallafall (:


Måste göra nå med mitt förbaskat tråkiga hår också!!

Aja, hörs.
BYYE! :)


"vad gör du just nu?"

Har tagit lite ledigt från både bloggandet och även datan, kände att jag behövde och även behöver det fortfarande. Slippa all skit, för det är det faktiskt bara. Man sitter här bara för att snoka runt och ta reda på vad andra gör i sina liv och typ bli avundsjuk? Men visst helt kan jag inte börja om och hålla mig ifrån det, lite måste men få snoka annars blir man utanför! ;) haha

Pratade med Linda igår också:D Inge chockad och glad jag blev när hon ringde, hihi! Hon har det kanon i USA, hon stortrivs med barnen och även med pappan. Avis på henne att hon fått börjat om.  saknar dig luttis <3

Ikväll är det träning i e-tuna. Men mitt fuck knä vill inte sammarbeta än och plåtarna visade tydligen att det har blivit bättre. VADÅ bättre då borde man kunna gå och springa??? gaah! aja, ska försöka vara med så mycket det går. Börjar sakna att kunna ta ut stegen ordentligt efter en boll juu :( :D


Aja, nu ska muntra tjejen slänga sig i soffan. hej!


Ta mig tillbaka :D




<3


RSS 2.0