ANDRAMAJ

NY VECKA, NY MÅNAD OCH NYA MÖJLIGHETER.. JA TACK!


Shit vad mycket som kommer hända denna vecka och månad.. det börjar redan på torsdag då det är 90-tals studentfest på källarn och sen på söndag så drar vi iväg på studentkryssning. Fia, jag, Linda och Klara i en och samma hytt.. kan inte bli annat än naaaajs!! WhoopWhoop ;)

Glad att jag har dig, pullan min;)



Nu ska jag ta och kolla klart på en film på tvn och sen sova.. ingen fotboll imorgon bitti :( Någon som vill byta mina knän mot sina.. en soffpotatis som bara ligger och inte vill spela fotboll KANSKEE??? ååh :'/

 


var vare jag la den

  • Vinnst med 9-0 (???!!) i seriepremiären, götteli göttans ;)
  • Valborg var en nykter men ack så härlig kväll hemma hos fia med massa härliga brudar. Vi gjorde helt klart rätt val! Hörde att det sög ganska hårt på krogen så det kändes kanoon att vakna upp och må bra i går..
  • Marieberg hela dagen igår, hittade en jäkla massa bra saker.. studentklänning och skor klara nu, UNDERBART!!! Nu är det bara att börja tagga kvar ;)
  • Idag har jag kollat fotboll med fia och djenny. U-laget vann med 3-1. Hur bra är inte det..? 2 vinster av 2 matcher (Y) Sen bara tagit det lugnt med familjen <3



Sådär nu har ni fått en liten update sen sist ;k







Det är en tanke som inte går att föreställa sig att tänka, men när det väl händer att man måste så vill det inte försvinna!  tänker på er<3

RSS 2.0