on my way

 

Förändring på hus, cheeek. Förändring på mig, inte cheeek.. -.-

snabba ryck!

"där det finns en dator, där finns ett hem"

jaa, ojoj vad fort det gick
.. vi tillbringade till och med första natten i nya lägenheten NU inatt och vi började flytta möbler och så igår. men så går det när man har starka karlar som far och vänner och en mor som är grym på att packa ;)

Hela förmiddan höll vi på med att packa jag och mor min. Sen vid halv 3 så gick jag till stadsgården för fika med Lisen och Tinababe. Alltid lika spårat med er ;) tackar jag för!

Sen hem en stund och sedan upp på träning.. när jag kom hem därifrån så ekade det i "gammla" huset och en massa grejor var borta.. haha :D så då tog jag lillebrorsan och gick iväg till "nya" stället ;) (svårt att hålla skilja på allt nu, haha) sen massa fix och nattmacka här. Hur sov jag inatt då? njae, sådär faktiskt. Tina sa att jag skulle sova som en kung OCH det gjorde jag, när jag väl kunde somna.. haha så ja en timme kanske jag sov som en kung ;)

På tal om kung.. så kollade jag på "Kungar av Tylösand" vilka jäkla pappskallar alltså.. men ändå underhållande och jaaa, jag blev festsugen:D haha  illa ;)


näaej, nu ska jag hitta på nå nyttig att göra.. hm, får se vad det blir ;)

mycket flytt prat nu..

Idagens har jag bara packat, flyttat några lådor, träffat tina-babe en snabbis och våra saker från H&M hade kommit :) Dock så tyckte jag att tröjan var lite stor men går om man har ett skärp i midjan kanske :) annars nöjd, bara BH:n som fattas och den skulle komma i mitten av oktober eller nå.. menmen. sen har jag myst lite med mor och far och nu ligger jag i sängen och läser skvallertidning ;) göttmoos!     - Mor min är ledig imorgon så ska packa ALLT imorgon tror jag och sen börja köra de stora grejorna.. hihi nu känns det som om vi börjar se tråden igenom allt ;D



nä tidningen väntar.. bjuder er på en låt så länge. Men vet inte vad jag tycker om den egentligen.. kan bli bra efter en stund kanske? eller bara jobbig;) haha


MAMMA, låten är "GLAD" ;) <3

shoppingen

shoppingen idag med Berget blev mer än lyckat. Fick en toppentrevlig dag och med oss lite smått och gott hem.
Bla. ett "fest"-linne, en kjol, 3 ringar, ett halsband, ett par örhängen, ett par skor och en kavaj :) Så någe utav detta ska man väl kunna ha på sig nu den 2:a.. tror det blir en lite "finare" outfit då och en lite mer partyaktig den 23:dje ;) (så ni vet alltså)..

Nu börjar ögonlocken kännas tunga efter en hård dag med shopping, träning och idol-mys.. så nu tackar jag för mig.. nattis på er!



såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn

I came here to get over you

You never know unless you try, you'll only regret sitting wondering night..

ja, hej! helgen har handlat om mys, mys, match, vinst med 4-0, mys, jobb och lite flytt.. älskar det nya placet och najsigare ska det bli.   Imorgon bär det av till örebro en sväng med Berget, hon ville ha skor så jag hänger med som stöd och ska även försöka hitta nå till den 2:a och även den 23:je :D mysmys :)

ne, ska måla på naglarna lite nu, de gick av när en av motståndarna sparkade av dem i går.. hur lyckas man?! ajaa.. haha, vill man vara fin får man lida pin.. eller nå sånt..

nattis!


...

åh så irriterad, hur tänker man när man gör så?!
lättare för mig dock, men ändå............


partysugen brud här.. nä jag SKA hålla mig..

.. så säger jag alltid, jaa! haha                          -   God eftermiddag påer.
Dagen har bestått av FIA :D Vaknade, kädde på mig träningskläderna och gick iväg och mötte larsson, gick runt jäders? ah, en mil lite drygt iallafall :) helmys. Sedan gick vi förbi konsum och mariakällaren innan vi gick hem hit och åt ;) jaaa, vi åt faktiskt en SALLAD ;) haha. men träningsvärken kommer kan jag lova.. rumpan och ryggen känns sådär just nu ;) haha illa!


Sitter och gör en spotifylista just nu, och jaaaa jag blir partysugen.. Carrobarro försökte tagga oss till utgång i helgen och att även följa med på kryssning.. tål att tänkas på ;)


säzzy brudar ;)



gör ni aldrig nå i skolan eller? slöa elever som får skicka massa sms på skoltid ;)
haha..


tänker på er :'( <3

fattar inte att dessa hemska saker får hända en sån underbar familj!!
Jag håller alla mina tummar för er/dig! <3

bruummbruumm

träningen är avklarad, kul träning.. lång uppvärmning sen bara tvåmål.. ALLA bytte platser så jag liraed mittback.. haha usch fattar inte hur sanna klarar det så bra där bak;) men men, kul vare.. märks lite att vi redqn vunnit om man kollar på träningarna.. inte så seriösa ;) haha jag gillarT! Och alla verkar lika taggade som jag till den 2:a ;) NAAAJS! Fick vara med på matchen på lördag också även fast jag var helkass förra matchen, gött och skönt :)

Ja ne, det blev ju ingen flytt idag.. damen sa att hon kunde vara ute HELT tills på söndag så då är det nästan bättre att vi flyttar allt då :D Får ju egentligen inte flytta in fören nästa fredag så ;k hehe jaa!
Och visst hade vi otur med 2:a bilen vi skulle köpa också -.- men, far min har redan kollat på en ny :) hoppas på den då.. man blir lite handikappad utan faktiskt:)


haha, öl-spelarN på g :D



ha-ha-bildbooomb

Gooa festbilder från förr ;)





































Söt-töserna får avsluta bildbomben! ;)
Haha, börjar nästan fatta vad killarna menar när de säger "gamla tiderna" men ändå glad att de är över.. haha fyfan!!

smoothie

HejHejHalå:)

Underbart att vakna och dra upp gardinen och se att det är sol ute, så slängde på mig kläder och gick ut på en promenad med musiken i örona.. det gillas starkt. Gick kanske en timme sen hemåt och gjorde en as god smoothie med banan,bär och mjölk (brukar bara för nyttighetens skull ha med ett ägg, men det fanns inte hemma;)) sen en kopp te på det. Känns som om det kan och ska försökas bli en bra morgonrutin :) iallafall någon gång i veckan :)

Nu är det invänta träning och sen hoppas jag att vi får iallafall komma och kolla lite på lägenheten.. vill börja mäta o så ;) hihi!


i don´t wanna tell you

blev en couscous-sallad fast med skinka isället för kyckling.. funkade det med :)


Under kvällen har jag tagit en välbehövlig fika på stadsgården med Tina.. så skönt att ha dig att prata med vännen <3 sen har jag bara kollat tv.. en massa bra program spelades ju ;)  Nu ska jag snart hoppa till kojs så man orkar med morgondagen också.. antar att det blir att fortsätta packa och som sagt, förhoppningsvis börja flytta lite grejor :)



I don´t wanna tell you that sometimes I think of you and smile


babybaby

myssockorna och musiken är på och jag har hela morgonen sysslat med att packa inför flytten.. nu har jag koll på läget hoppas jag;D Skönt om vi får börja flytta grejor redan imorgon så inte allt måste ske den helgen då vi har vår feeeeta avslutning!!! ;) Grymt taggaaadd!



Nu tänkte jag slänga ihop lite mat åt mig. Får se vad jag hittar på för skoj.. Min couscoussallad är inte att leka med;)


inte på humör.. trött på allt :)

En stund sen igen, jag hinner ju inte.. eller rättare sagt. Orkar inte, finns inget att skriva.

Men gör ett försök. Jag har pysslat med detta: Jobbat, tränat, matchat, kalasat, festat, myst, packat, städat och nu.. packar jag ännumera för vi får nog börja flytta grejorna redan imorgon, najelinajs!! Åh vad bra jag tror det kommer bli.. kan inte sluta tänka på hur jag ska inreda mitt rum ;)

(bild snodd av Idisen :))

Lycka!

 

 

Grattis även till herrarna som också är klara för div.3 nästa år ;)


mmmm

Morning!

Har hunnit med att packat ur min reseväska, plockat ur diskmaskinen OCH dammsugit hallen för att min lite överstressade syster hade ner taklampan så det hamnade miljoner glasbitar på golvet och hon hade lite för brottom till tåget för att fixa bort det så jaa, det var bara för mig att ta fram dammsugaren ;) haha nerrå, hon hjälpte till så mycket hon hann :D Får se om jag följer med henne in till örebro ikväll, hon var ledig imorgon så kanske tar en mysdag i deras lägenhet :) hihi


Annars då? jo ligger i sängen och mår inte alls nå bra.. huvuvärken och hostan gör så jag mår illa och får ont i magen ;( TIPS: då är det dyngskönt att lägga datan på magen :) hihi Så ska tillbringa dagen med att bara ta det piano för vill träna ikväll och ska på kalas hos framor som fyller 65 barre, stor flicka nu <3 :D och det vill man ju inte missa!




OJ vad vi steker ;) (härmar en av "playboy"-killarna) haha


cry me a river, pff! ha ha

var och kollade fotboll nyss, södra herrarna.. Vinst även för dem, najsi! Hoppas som tusan att de också går upp. Kul om båda lagen börjar lira i 3:an menar jag ;)



Ganska kul att min statistik höjdes med över 100 pers för att jag la ut bilderna sen resan.. jag som tyckte jag hade för många läsare förut.. detta är egentigen läskigt, menar.. vilka är alla? :S Känner jag ens så många tillsammans? haha Aja, kul att folk vill snoka i ens liv.. lite avis kanske? dock så lär ni inte vara det. Eller jofan, var avis på resan, den gillade jag!


ikväll då? tror det blir det gamla vanliga.. soffan! Inga andra förslag(som vanligt) har ju kommit upp så.. när ska du fatta liksom? Men jag är inte bitter, nej nej jag gillar soffan;) hihi

TACK FÖR EN DYNGGO RESA PUDDING!
<33


mina b-rudar<3

kanske även borde tillägga att:
VI ÄR SERIESEGRARE!!..

(djennys bild)

..vilket innebär att vi går upp och spelar i 3:an nästa år!!
göttt moos
;)

ALANYA 2010 - del 2















haha, emmie ;)

oj då ;k

haha, slitet









bye bye, Alanya :/




slitna killar ;D


inne i filmen? :)

Trodde det skulle vara killarna som var hjäntlemen och erbjöd sin tröja när hon frös..
men här vare tvärt om.. haha bra bakis de här killarna var, led med er ;) NOT


Haha :D



Även fast denna resa bjöd på massa otur, sopborstar i huvudet i duschen, uppslängda mackor på ballen, små snuskiga killar, sena nätter, hosta, sjukdom och annat så hade vi iallafall tur med vädret ;) haha, nej då så illa var det inte.. som sagt.. askul resa!! TACK IGEN och SKA GÖRAS IGEN!!!

ALANYA 2010 - del 1

hemmaa från en dyngkul vecka i turklandet. TACK ALLA :)
Orkar inte skriva ner allt med massa ord, så visar med bilder !


I bilen på g till Arlanda

Emmie-"men de stumma då?" hahah













Så kul att vi hamnade på samma ställe! GRYMT ;)




















Bra dörr, "hur ska vi nu komma in??"











D-DAGEN

happ, då var dagen inne... JAG OCH EMMIE ÅKER TILL ALANYA I EN VECKA!!!!!
GAAAAAAAAAAAAAh :D:D:D:D:D


ses när vi kommer hem
lång vecka för vissa, kort för andra.
kommer hinna sakna några iallafall <3
andra ska bara bli skönt att komma bort från en stund, tänka på sig själv ibland.
Åh, vad detta kan behövas!



take care, puss o kram :)

RSS 2.0