...


Fredag=helg

Hejhejhalå. Idag har jag varit en duktig dotter.. städat här hemma, vikt tvätt, lagat mat (kycklingfilé, klyftpotatis, beasås och rödvinssås.. mm riktigt gott enligt mig ;)) sen har jag varit hundvakt också :) myskillen min <3

Ikväll blir det idol-mys med Hurtsson!! känns som om det var år sen vi sågs, så det ska bli supermys. Får se vart kvällen styr sen. Slemmie har ju galej hemma hos sig så är ruskigt sugen på att svänga förbi där :) men får se.. jobb imorgon så vill inte vara för trött ;k


åå, ta mig tillbaka!! Alanya 2010 <3
(snygg bild för övrigt.. nottisch;) )



duktiga flickor

Go kvällerr!

Nu är jag seg i kroppen kan jag lova, cyklade till nultan, sprang/gick/intervall i 40 min och sen styrka för hela kroppen.. jo jag tackar ja ;) sen bubbling och solning (för elin) så jag satt kvar och bubbla.. ännu segare i kroppen, jaa! sen cyklade vi hem igen. Och ja, det är lite längre nu än förut alltså.. men det är bra, ännumera träning ju ;)


Och nu senare har jag bara myst med familjen i soffan framför massa bra tv-program :) <3

Nu blir det film och sen upp lite tidigare imorgon för att uträtta lite nyttigt här hemma innan jag och tina kör ännu ett pass på nultan.. Men ska nog bara trampa lite imorgon så jag inte sliter ut mig helt ;)


min fina kille <3

en ganska liten och brunhårig

... AMANDA

jag har en flickvän

Godmorgon solstrålar!

Blev en massa mys igår, ljusen brann och på danan spelades "barna i bullerbyn" :') Jag tänkte först "jag kollar en kvart och somnar sen".. men nejdå.. det är ingen film man vill stänga av i första taget, å vad mysig den är!!! så kollade klart hela. Sent blev det, fast det vare värt. Men nu vill man ju ha sommar bara för det ;/ hehe men men, drömma man kan och det gjorde jag ;)

Käkade gröt till frulle, mkt bra mat det där. Ganska gott också om man blandar i lite onyttigheter ;) Och nu kom ella precis hem, hon skulle bara ta 10 på rygg sen bli lite social ;) göött
Ska se om vi kan trixa lite i köket eller om vi lyxar till det med nå? FÖÖÖÖR, idag fick jag in mina pengar som tattaren från frimis snodde av mig. Tackar och bockar för det ;) Måste har varit för min grymma anmälan, jag skulle inte vilja tacka nej till den alltså.. ojoj aggressivt ;) haha nejdå.. men mycket bra och skönt!


FULASTE OCH ELAKASTE LÅTEN EVER.. men den sätter sig på hjärnan!
kanske inte "alla" som ska lyssna på denna..
(mamma och moster.. känn er lite träffade ;) <3)

fin dikt


happ, får bli imorgon då..

Upp för att träna med Tina på Nultan redan vid 10 imorse, var där innan de hade öppnat till och med.. inge träningssugna brudar ;) haha. Körde där i lite mer än en timme och sen vare bubbel och mys för våran del en stund innan vi rullade upp mot aspis för att hämta ut sista paketet där en till tröja och en BH låg.. dock lite för liten så blir en bra "träna-för-att-komma-i"-grej ;) ha ha.. Sedan cruuusade vi runt i stan innan det var dags för mig att ta mig till arbetsförmedningen för info.. gick väl bra? sen hem och vila. Skönt :)

Och nu har jag percis tryckt i mig en hamburgare från sibylla, så nya livet får väl börja... imorgon då det är nultan igen.. ska nog bara köra styrka imorgon och inte löpning som jag gjorde idag.. mina ben är som slime ;) haha


Ikväll ska jag försöka skriva lite på mitt CV och kolla en av de nya filmerna jag tankat ner tänkte jag. Så mysigt väder ute så man blir på massa myshumör ju. Så en film, massa ljus och en mys som kan ställa upp vore inte fel.. fast ändå ganska mysigt att mysa själv också ;) Mycket mys blev det nu.. men det gillas ;)

SVERIGE !!!

Jag har ändrat mig, jag är en kass kock!!
..Skulle fixa till en liten god sås till mina mackisar och bacon.. MEN blev det gott?! nej fybövelen.. smakade bara massa mjöl och ägg.. Nu skulle syster vara hemma.. hon är grym på matlagning ;/ Men fick nöja mig med BARA mackisar och kerreberre (tkr inte bacon är så gott att "bara" äta) men det var helt okej ändå;) hehe. Tur att jag inte blandade i allt i den stora kastrullen.. där använde jag huvudet ;)

Nu sitter jag och kollar på inredning och lite så på internet.. alltid kul och med lite idéer :))
Ikväll hoppas jag att bli bjuden hem till någon och kolla fotboll eller om vi ska trycka in oss här hemma.. Vore roligare att bjuda in folk när det är lite mer klart här hemma.. men får se hur det blir och vad pärona mina ska göra.. Blir iallafall.. FOTBOLLSKIK någonstans ikväll :D wiho, gooo Sverige!


Why Can't We Be Friends


whataya want for me?

Hej där!

Sov som en stock inatt, über skönt! Första natten på länge faktiskt :) Sen har jag bara pysslat lite här hemma och snart kommer fisen hit, myselimys! Ska bjuda på lite lunch hade jag tänkt. Världens bästa mor lagade världens godaste mat igår så då måste välrdens bästa såklart få smaka ;)


Näj, teet där uppe blir kallt. Så måste rusa. Skriver nog mer ikväll för er som inte klarar er utan mig ;D hö hö..

Viqybabe fattas dock också! ;)

hihi


kallt

som jag skrev tidigare så har det varit slit idag.. jag har inte ens varit utanför dörren.. inte ens bytt pyrre-tshirten förens nu när jag ska sova igen. hihi ;) sköööönt, behövs efter denna helg med en jäklans massa flytt och lite festligheter :)

Nu ska jag slänga på en film och invänta... måndag:D


vill ha fotbollssäsong, sol, värme och brunhet!


G O D N A T T !

nötknäckaren

yeah, i fredags blev det idol-mys hemma hos Ullis med härliga brudar. Och det var även då vi kom på den brilljanta idén att köra på utgång som igår då.. sagt och gjort så blev det festligheter;) Börja med mat på secilia klockan sex och efter lite mat och någon cider så knatade vi hem till Ullis (igen, tack för vi fick vara där) och där de riktiga festligheterna började. Måste även berätta att systrarna Hermanssons hade med sig en klockren brud som nu mera heter nötknäckaren och inte Carro, hahahah!! Sen efter yttligare några cider och glas senare så rullade vi bort mot källarn. Vi hade denna kväll då bestämt att det första vi skulle göra var att unna oss en grogg och SITTA ner och prata och vara lite sociala för en gångs skull när man är ute. Joda, satt i ca. 2 min (då jag drack upp groggen-.-) och sen var dansgolvet mitt... hahah! förstår inte. Men som tur var så hittade jag Anna så drog med mig henne in i dimman. Underbar brud haha oj vad vi kötta ;)

Aja, som sagt.. tack för kvällen allaaa! :D


Nu idag är det slitet och så är jag hungrit å inte bättre blir det av att det luktar suuuupergott här hemma. Hoppas snart att maten är klar.. min mage börjar bli ard ;)


JACKASS

jag har, nästan enda sen jag skrev förre inlägget, pysslat med design... var bara det att jag blev så arg när det inte blev som jag ville och bokstäverna började flytta på sig.. så jag sket it. Haha, japp så kan det gå ja :P

sneglar på JACKASS.. vilka idioter de är alltså.. hahah ;)


regn, regn och åter regn..

... men det stoppade oss inte från att åka till Nultan och träna (vet att det heter ACTIC nu, men gillar nultan bättre) sedan upp till farmor och farfar för att hämta hem hunden och blev även bjuden på en matbit :) lyxigt såhär på en torsdag:) sedan hem hit och visade Tina runt lite ;) efter en stund fick vi ryck att åka till donken för en liten fika.. sagt och gjort och sedan iväg på lite andra saker hanns också med :) Mysig dag bby, tack<3


nu pysslar pappa med min Tv och jag letar hårfärger. Riktigt sugen på ljusbrunt med slingor i faktiskt.



kanske till och med ännufler slingor ;)

Vädret får, minus

Godmorgon goodingar.

Somnade av att titta på "Mysteriet på Greveholm" och nu på morgonen har jag vaknat till det också :) Det är så sjukt bra alltså :D Fattar inte vad som har hänt med de senaste årens julkalendrar, usch vilket skit jämnfört med detta! men men. Nyss har jag ätit lite brunsch och hade tänkt att jag skulle ta mig mot stan.. men det är jättekalt, blåser och småregnar så cykeln känns inte så lockande just nu.. får se om vädret blir "bättre" lite senare kanske.

Lite kussebus skulle inte sitta fel snart tycker jag :)

Det får vi fixa till!!


Omgjorda bilder

"halv åtta hos mig" var bra som vanligt;) haha.

Nu sitter jag och fixar till lite bilder bla. en ny header till ella, as svårt att veta hur syrran vill ha det ;D Aja, jag tankade hem "photoscape" därför jag sysslar med detta faktiskt as kul att göra om bilder och så ju ;)

Lite vad jag pysslat med:




gulsvart


Kock? jag? nej men thihi

ne så bra är det inte.. men jag fixade ihop lite pytt i panna nu på kvällningen. Men det var någon biff pytt eller vad det hette och det gillade inte jag, så slängde i lite av det som jag gillar ;) Så, lite matkonster har jag väl ändå i mig? menar.. göra äcklig mat till helt OK mat måste vara hög svårighetsgrad på? ;) Sen kom jag på att jag missat lunchen idag.. haha hur kom det sig?!?! JAG, missa MAT? jag måste vara sjuk.. eller bara lat kanske? ;)


Nu väntar jag på att "halv åtta hos mig" ska börja (jaa det är en stund kvar.. men jag väntar ;)) ska kanske småpyssla lite i rummet så länge.. finns en hel del kvar innan jag blir nöjd :) Men det kommer nog bli bra ändå sen ska jag se :) hihi.

grymt coola när vi var små.. vad hände sen? ;)
På torsdag kommer syrran hem, najsi :)

Puss och kramen så länge

min vanliga otur?

shululuu.

Idag kom jag iväg till arbetsförmedlingen(äntligen!!) och skulle anmäla mig var tanken. Men visst tusan var det stängt just på TISDAGAR.. haha. Aja, påt imorgon igen tror jag. Passade på att hämta cykeln hos Herman där den stått sen medeltidsdagrna.. haha illa ;) Men nu är bettan hemma. Hann med en sväng förbi hos m&m också. Alltid lika trevligt och välkomnande :) Sen har jag bara pysslat en massa i rummet, fick fina lådor av m&f igår så nu har jag fått undan en massa småkraffs vilket är jätte skönt. Nu är det massa filmer på g ner i min data.. åå mysis, nu kan jag bjuda på filmkväll :) hihi

Nej, nu ska jag sluta babbla och bjuder istället på en skön låt:


nej men så trevligt

denna dag har jag pysslat med massa "styrketräning". Eller ja, pappa och jag har lyft ner en massa grejor från vinden i gamla lägenheten. Sen har jag bara fixat lite i mitt rum och snokat runt på internet, hittat de där klippen här neranför.. hahah ett gott skratt förlänger livet, jo tack :)

såå en liten snabb upptatering.. får se vad jag ska hitta på nu.. TJING!

b-ruudar! :D


hahaha

När man har tråkigt så är detta ett förslag att roa sig med..
YOUTUBE

 

 

 


bästa, helt klart<3

Jaa, lagfesten på Ågården igår blev mer än lyckad. Jättetrevligt och suuupergod mat bjöds det på där. Och runt halv 10 började "förfesten" hemma hos skogen (tack så jätte mycket att vi fick vara där:)) Dock blev det inte bara förfest utan vi stannade kvar där tills Jag, Sanna och Anna (rimmar lite snyggt där också;)) fick för oss att gå till en lekpark! hahaha tror aldrig jag skrattat så jag börjat gråta så mycket. Klockrena brudar de där två. Sannas frivolt i busken kan ha varit pricken över det snygga i't denna kväll! ojojoj;)  och sen efter lek i parken så gick vi upp på stan och till korvmojjen(heter det så?) och tog en varsin korv.. mumma ;) haha Tack som tusan för kvällen alla!!


(bild snodd av smääki)

JAG TROR HELT SERIÖST ATT NI ÄR DET BÄSTA, ROLIGASTE OCH UNDERBARASTE LAGET SOM FINNS! Kärlek till er alla, helt klart <3

lite såhär på kvällskvisten

G-night.
IKEA hela dagen vare ja, och jaa det gick bra. fick med mig lite smått och gott hem. Dock så är mitt rum mer som en "affär" typ.. haha så det där med att ha massa folk här nere kan man ju kanske utesluta.. går ju att sitta i sänge och så.. men inte det jag tänkte. men men, får bli när man flyttar hemifrån :)) Tack för en trevlig dag mor&far<3

Nu ska jag slänga på "smala sussie" och försöka sova! MATCH IMORGON kl. 11.00 på ekbacken. beeee theree!
Sen blir det att kolla herrarna som ska ha nå spex där uppe.. sen hem för fix innan ågården där det är lite lagfest med mat och massa annat. Kommer nog bli super trevligt och kul.. de bästa är ju där så vad hade jag tänkt mig? ;) hihi


nej, filmen vare ja! Godnatt

IKEA

Igår ökade ni igen.. woho.. eller? haha

Men men, andra natten gick också bra. Dock blev det inte så mycket sömn för två killar höll mig vaken... lillebrorsan har inte hittat sin sovplats än stackarn, vankar runt och är orolig. Låg med mig i sängen en stund men det blev lite för varmt för honom.. attans, jag som tyckte det var så mysigt :D hihi..

Nej, nu har jag precis käkat lite frukost och kollat tv.. (mitt disney channel finns inte på tvn ÄN!! men jag ska kirra det ;)) sen nu snart bär det av till IKEA.. varför inte fylla på med kartonger när det ändå börjat försvinna? ;) men gött att få hem lite nytt. Hoppas jag hittar det jag söker och att plånboken vill samma som mig också ;) haha...


sommar <3

RSS 2.0