heelg

Söndag idag, gaah vad helgen springer iväg.

Fredags så vare ju APU.
Efter den åkte syster, jag och fanny till köping för hockey.
kiss kiss på köping ;) haha! (y) 
Sängdags tidigt eftersom man skulle upp tidigt. Väckning runt 07.00.
Åt frulle sen tog mor och jag hunden och gick upp till ekbacken.
Vi blev väldigt tidiga så sprang lite med honom i skogen och spelade fotboll.
(bra uppvärmning) 
Vi torskade varenda jävla match. kul? nej!
Turen och domarn var verkligen inte på vår sida.
Själv så gjorde jag inte en bra insatts,
sprang mest runt och inte fattade någonting!
Det var bra lag vi mötte... jo. Men vafan,
något lag ska man väl kunna stå upp mot?
uuh!  Ah, cupen är iallfall slut för mig del. knät pallade inte mer för denna helg.
Men brudarna är iväg och lirar nu, och NU börjar våran första match, nu jävlar!
Tror vi möter lite "lättare" lag idag. Så nu tar ni dem!
Ska försöka få med mig min mor för att åka in och kolla,
annars blire väll mys och hålla tummarna här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0