HOPPASHOPPASHOPPAS

Cup vankades det i fredags, Helt okej insatts från vår del faktiskt!
Två vinnster, en lika och en förlust i gruppspelet. Sen så åkte vi ut i semin. Men vi är ändå nöjda... tror jag? haha
Götlunda tog hem cupen, grattis till dem! Tackar för att det var ni som vann och inte dem ni mötte ,) haha a, och nu har jag välditgt ont överallt. Hatar folk som sparkar mer på benen och föttrena än vad de träffar bollen. Gah, spela fotBOLL inte FOTboll... Blev en slapp fredags kväll. Välbehövligt kände jag, fast ändå tråkigt. Men livet är inte alltid kul.


Gjorde nyss frukost åt mig och mamma. Elin och pappa är iväg och lirar cup. Lycka till! Tror jag ska ta mig i kragen och gå ut och gå idag, fint väder och har ont, så skulle behövas. Kanske kan få med mig fia? inte träffatna på hela lovet typ :/


Take care/ a.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0