Life too short to be someone else.

Måndag, ny vecka, ny månad och 22 dagar kvar.
Provade på f-gym imorse, inte varit med på en några ggr nu.
Trodde fan att det släppt med knät, det kändes helt okej till en början.
Sedan hade jag för stora förhoppningar så fortsatte spela. och där fick jag.
Det är fan inte skönt när det låser sig så där konstig :/
Men tror faktiskt att det är på bättringsvägen. (peppa,peppa)
Hoppas det, framförallt eftersom att vi har cup i helgen!!!
Kollade klart på "lilja 4-ever" idag också. Usch, sjuk film!
Sedan vare engelska då hade jag och mickis muntligt test eller vad man säger. 
Det där är verkligen inte min grej, fast tkr allt att vi fixade det där ändå.

Imorgon äre volleyboll på idrotten bra att få öva lite inför turneringen! 
Jag börjar bli taggad till max nu och jag hoppas att mina lagisar också är det? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin!

klart vi är amanda! taggade till tusen! ;) haha

2008-12-01 @ 21:11:17
URL: http://ebergkvist.blogg.se/
Postat av: sandra

ofc!!!!! vi ska ju vinna :D

2008-12-01 @ 21:40:57
URL: http://perfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0