måndag. s

oj, nu har jag verkligen varit kass att uppdatera.
Men ja vad har hänt? Sov hos linda i torsdags för att där ifrån ta mig på fredagen till min sista dag på APU:n, tråkigt!  Sedan så vare chill hela fredagen. På lördagen vare iväg på julbord och efter det vare planerat chill kväll men nej!  Vi tog vårat pick och pack och drog iväg till henke vid en 22.00. Där det var en massa trevligt folk.
Söndag, slöö morgon och sedan mat och tagg inför match mot stora sundby. Vi vann matchen, och eftersom att vi inte var trötta efter matchen (spelade 4*15 och två lag) så tog vi en riktig dreby match efteråt ;) och visst fan vann mitt lag denna match också! vi spöade skiten ur dem andra ;) HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0