rubrik, vad är det?

I lördags vare ut och gå med fia en tur, väldigt skönt. Sen lev jag kvar där, åt och kollade tv. Lite senare kom AntonP, Roy och Jonatan ner så då åkte vi till teknikbacken och där åkte vi pulka! Sjukt kul ;) haha Sen hem till fia igen för att se på en kass film (fast läskig ändå) haha, om jag får säga det!
Blev att åka iväg till tunapark i söndags, hittade lite små saker och sen en mobil. Äntligen är jag också en i comviq gänget. höhö!

Kom nyss hem ifrån pronto där och jag sofia tillbringat några timmar men en kirrebarresallad och massa snack!  Ikväll blire åkt in till storstan, till Linda och där umgås med henne, Sofia och Viqy. Väldigt länge sedan vi fyra umgicks! :)

Nej, nu äre paradise hotel som gäller! ;)
Finns på mobilen hörreni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0