Volleybollturnering på G

Glöggcup utan glögg imorse på f-gym, kul! Sedan så rullade dagen på helt okej. Vi fick bl a reda på att hela våran klass ligger på gränsen till IG i engelska. Nog för att det är ett halvår kvar. Men det går fort. Frågan är ju den, är det verkligen alla oss det är fel på? hmm... Aja, finns inte så mkt annat vi kan göra än att kämpa vidare med det där.
 Efter skolan så blev det lite mysmat med Mickis, sedan så skulle hon iväg till lilla spa för ansiktsbehandlning. Inge avis man blev! Så då passade jag på att gå in på "hair" och hörde mig för med sissi ifall det fanns nå najsig permanetning som uppfyllde mina önskningar. Men svårt att förklara helt hur man vill ha det. Så ska ta ut en bild på´t och så får vi se vad hon har att säga. Inget bestämt att jag ska göra det, men vore lite kul med förändring!
Onsdag äre dags för volleyboll turnering, så då blire så klart FINAL för volleybox. Be there! Nu känns det som om att vi kan gå ut med vad vi ska vara. Om man nu tänker på namnet så kanske man kan lista ut att vi ska vara... mh du tror rätt... boxare! Hoppas det blir som vi tänkt oss, haha!



Nu har jag sån jävla ont i magen att det gör ont enda upp i halsen!!!
Måste ha klämt en nerv eller nå? blää! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0