min helg

Tappat sugen för blogg just nu, men det kommer väl tillbaka? ;D

Fredag: Intersport till 17.00
Sedan direkt hem till emmie för fix och idol.
Drog vidare till stan åt lite och sedan tog vi oss till bowlingen.
Måste erkänna att jag faktiskt inte var så bra på det där, inte min grej! ;)

Lördag: Heldag i v-ås kollade på fotboll med syster och ruben. Helmys!aamanda


Söndag: Tog en "amanda dag"  småfixade med mig själv.
typ färgade håret och sånt.
Sedan vare f-träning. Känndes inge vidare med knät.
Eller, när jag väl håller igång så gör det inte så ont,
det blir när man sitter, blir kall och kör igen... hmm:S
Sedan for syster och jag till kungsör och kollade på hockey.

hm? det var nog min helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0