En dag kvar ;)

Mm, veckan har gått så sjukt fort, UNDERBART!!!
Snabbt gick denna dag också även fast vi slutar sent på torsdagar. Sedan när jag kom hem så rotade jag fram sverigetröjor som vi ska ha till fotbollsturneringen imorgon, där lager SÄMST ska så klart vara BÄST. ha ha. Hur det går ihop är ju en fråga ;) Blir iallafall jag, linda, anna, micke, roy, fille och mirre som ställer upp. Starkt lag även fast det är en massa skader och sjukdomar. haha
Önska oss lycka till va! :D


IMORGON ÄR DET FREDAG!!! :D:D
ii, det blir man glad utav. Blir även en två dagars i helgen... alltså utav fotbollsmatcher;)  Ska iallafall vara med på den på lördag och sen beroende på hur jag mår så får vi se på söndag. Lördagsmatchen är klockan TVÅ uppe i värhulta (nära och bra) Och söndagsmatchen är uppe i stora sundby klockan FYRA (lite längre, men ändå)
Ses vi? :D


Nu ska jag ner och göra någonting att äta och sedan blir det umgänge med fia :D:D


Take care!
//a.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0