hårtipps?

Vinnst med 5-0 blev det tillslut för oss. Kul det också, många som inte varit med så mycket fick spela idag. Och det stärker även dem att få med sig en vinst (y) :) Var helt okej att sitta och titta också, röck inte så mycket i bena konsigt nog. Kanske hade med att göra att det var ganska kallt när det blåste, vem vet? ;) Heltokig hemresa, ni är inte kloka ;) men kul var det! haha Eller vad säger vi elin och jenny? ;) hahah
Tack för dagen tjejor :))



Tänkte att jag skulle visa mitt missfärgade hår idag också, kännde mig tillräckligt självsäker idag så nu gör jag det!!!
Laught and enjoy mina vänner ;) hahaha



haha
(Håriga armar? haha ;))
Ja, jag var verkligen orangehårig, Jo det var ganska coolt första gången jag gjorde det och då såg det ut såhär. Hade jag varit lite punkig eller så så hade det varit klockrent men nej, jag är inte riktigt så pass modigt att sticka ut så mycket så jag gjorde ju en till då. Men det håret har  jag tyvärr ingen bild på. Men jag kan försäkra er om att en avfärgning är ingenting som jag rekommenderar om jag ska vara ärlig. Men nu är det iallafall löst och nej jag ser inte ut sådär längre. Men har fortfarande funderingarna på att försöka bli blond igen till sommaren. Men vet inte riktigt hur. Är slingor det bästa?

Kommentarer
Postat av: Elin!

Det var sån jäkla kul hemresa! :D haha dom är ju galna! ;) Tack för en kul dag själv Amanda! ;) Och du, jag diggar håret! (y) haha

2009-04-19 @ 22:05:58
Postat av: amanda

Haha, aah galna är bara deras förnamn ;) haha tack tack elin ;) ska kanske köra på´t igen nu när jag får sånna komplimanger? ;)

2009-04-20 @ 21:27:40
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0