onsdag

tjenixen.
ja, vad har hunnit hända dessa dagar då jag inte har varit duktig och uppdaterat här då?
Hm, jo mor och far åkte som sagt till milano i torsdags natt/ fredags morgon så jag och elin hade huset för oss själva en stund...
På fredagen så blev det upp till värhulta och kolla match, det var en sån fin dag så varför inte? Tog med oss fika, hund och trevligt sällskap. Alltså så var det jag, linda, sofia, emma och diezel som åkte upp (:
Senare på kvälllen blev det hem till sofia där det bjöds på så ska det låta och tagg till cupen som skulle spelas på lördagen. Sagt och gjort, vi spelade cup på lördagen. Super bra var vi, vann hela gjorde vi också. Underbart väder, god mat och hur kul som helst hade vi. Kunde inte ha blivit så mycket bättre! Efter en heldag i sol var man lagom bränd, trött och hes. Så blev bara grill sedan chill med sofia en trappa upp medans det var lite festligheter där nere. Klagade innan att vi inte är 18... men var väldigt skönt att sova och sen må bra dagen efter också så ;) haha Sedan blev det slapp söndag med mat hos farmor och farfar och såntdär lyx :) Sedan på måndagen skulle vi ha kollat på bröderna lejonhjärta men vi åkte till e-tuna och kollade på fotboll istället. Mysigt det också :)) På kvällen blev det flick kväll här hemma med film och massa gott. Sedan vare sängen för att sedan ta sig upp till skolan. Blä.
Men men, redan onsdag och det gillas, ska ta och göra mig lite klar för att sedan åka upp till värhulta igen och kolla på våran träning. För jag känner mig inte helt okej än :/


Take care
// a.s


Kommentarer
Postat av: steph

Väldigt bra blogg, jag gillar den! :D

2009-04-15 @ 18:01:47
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/
Postat av: amanda

tack duu! (:

2009-04-16 @ 18:21:57
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0