ser bra ut

Match igår mot BK sport som spelar i 3:an... vinnst med 3-1 och helt klart var vi bra! Inte nöjd över min egen insats. Men kan kanske ha med att göra att jag inte är helt frisk så har inte heller tränat på hela veckan? Men vinnst blev det och det känns bra inför säsongen ;)
Match idag också, men ska vila knät och halsen så ska inte vara med. Men blir att sitta och hejja på brudarna i solen uppe i stora sundby kl.16 00, Hel najs. Ses vi?

orangehårig hej! ;)
(inte längre men)

Igår hanns det med lite umgänge med larsson på viking där vi tog en GOOOD sallad och en cola ;) ( vi går ut och tar en cola) hahah. sedan tog vi oss hem till göransson där det tydligen var lite festligheter märkte vi. Men det var helt ok iallfall. skönt att inte bara sitta inne :P

Ska ta och ta hand lite om mig själv nu och sedan fixa mig lite innan Elin och Jenny kommer och hämtar upp mig!




Take care!
//a.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0