trött och lättroad tjej

Satt och hade ganska tråkigt nu på kvällskvisten så då är internet väldigt bra, haha! Hittade lite roliga vidios bl.a denna: http://www.collegehumor.com/video:1740886  Hahaha, det kanske bara är min humor eller det kanske det inte heller är. Men när man är trött så är nästan allt kul ;)
Så det känns som om man kanske borde gå och lägga sig snart. Men känns så tråkigt att bara sova bort hela lovet. Varför gör man ingenting? Ah, det är inte fören som skolan drar igång igen som man ångrar att man sov bort hela lovet och inte gjorde det längre genom att göra någonting. Men men några dagar kvar är det ju iallafall så det kanske dyker upp någonting kul, vem vet?
Imorgon är iallafall mamma och pappa lediga så kanske kan bli att vi åker iväg någonstans? Skulle behöva lite nya vårkläder. Tex, jacka och skor... men vi får se.




Nej, nu ska jag gå och drömma om att jag är i ett varmt land, solen steker och jag är brun.... så då bör jag sova gott;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0