what hurts the most?

Idag har jag bara slappat och varit ute och gått. Skönt!
Men senare mot kvällen fick jag en såndär jobbig huvudvärk igen och det släppte inte med lite sömn och mat.
Så blev ingen kvällsträning i regnet inte. Men släpade mig dit för att kolla och få reda på lite mera om lördagen då det är cup för oss i stora sundby. Och vad jag vet så ska det bli fint väder på lördag så inga undanflykter nu med att ni inte kan komma och hejja på oss ;)) 

Annars då? Mjo, livet, och lovet flyter på lite för fort ibland.
Men har iallafall hunnit med umgänge, träningar och lite smått och gott.
Bara hoppas nu att vädret fortsätter som det har varit (om man inte ränkar med idag) och lite varmare ändå skadar inte... så blir jag nöjd, för man blir verkligen nere när man tittar ut och det regnar. Jag vill ju har varm sommar NU NU NU!!!


Nej, nu ska jag ner och joina familjen igen framför tv:n och slutet av hockey matchen ( inte så inne i det där) ;) haha



Här är några sjukt snygga och coola skor!!!
Älskar de bruna ;R
GE MIG PENGAR YAO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0