youu gooo?! pls

loooov,
kan inget annat börja med än att nu har jag lov nu! Gaah, vad skönt och verkligen behövligt! :))
Veckan har verkligen varit sjukt seg även fast vi hade projektvecka och inte vanliga lektioner. Ursäkta men det var den och jag hade nästan hellre haft vanliga lektioner en det där projektet... Även fast man fick sluta nästan ett varje dag så känndes det som om man gick till en fem iallafall. Men men, nu idag så hade vi prov på morgonen och sedan avslutade vi projektveckan med film i aulan... värt? nej!
Aja, lov är det nu iallafall och fia är hemma. Skönt ;) Så vi började lovet med fotbollstittande i hallsta där södra spelade. Tyvärr så förlorade de och det var kallt så kanske inte bästa starten på lovet... men det kommer! Match och fira mor och far på söndag med årets första ute grillning ;R ett stort pluss på det. Det är det enda som jag har planerat inn annars så får jag se vad som händer i helgen och resten utav lovet. Föresten så har jag fått klagomål på att jag inte lagt upp bilder på mitt så kallade "blonda" hår. Så ska kanske göra som jag lovat nu när det är lov och allt ;) Nu när jag inte ser ut sådär längre så kan det väl inte vara så svårt att bjuda på´t? eller? haha ;)

Ett till pluss är att det är SOOOOL ute och att vi satt på balkongen och åt idag ;k najs!





Aja, take care folks :))
//a.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0