9.58, gott folk!

Hur kung är han inte, Usain Bolt? 9.58!!! :D:D

Hur gick då matchen mellan södra och götlunda? Jo södra vann tillslut med 1-0... ingen vidare match spelmessigt tyvärr. Men vi gör det bättre nästa gång, nerverna släppt och så. Tre pinnar är iallafall kanon bra :)

Nu blir det krypa till kojjs och försöka sova ut lite ordentligt. Sedan måste man börja installera sig på att skolan snart drar igång. Både kul och tråkigt känns det. Men lite skönt att komma in i rutiner... träna, plugga och äta rätt! Imorgon ska jag nog ta mig upp till bokhandeln och köpa en kalender till mig, haha! Imorgon kommer sofia och emelie hem också;) hihi

Och det är jag glad för ;) haha


Aja, nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0