bjäbb

Fotbollsträningen idag gick uselt. Jag har väl inte tappat motivationen? Nää, det var nog bara dagsläget och gårdagen som spökade, eller det får vi hoppas iallafall. haha
Kom nyss hem från att ha varit och solat med Emmie :D Skönt, men vi vet inte om det syns så mycket som vi hade hoppats på men det kanske kommer senare... blir vi/jag (Emmie är redan;)) pepparkakor imorgon? Justja, imorgon... skola och skolfoto. Vet inte om jag ska strunta helt i att ta en-foto. Känns sådär när man fortfarande har den där vidriga saken i pannan. Vad är du? vad vill du? Försvinn!



Nej, nu måste jag rusa... "sagan om konungens återkomst" är på tv. Den får inte missas!
Godnatt på er.
ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0