Du, du och du. Jag då?

Godmorgon!
Gårdagen var väl helt okej.
Vi åkte ut till Hannes där det bjöds på mat och lite festligheter.
Jag var inte alls festsugen så blev nyktert för min del (idag är jag sjukt glad för det) haha
Senare på kvällen så blev det att vi åkte och firade den andra personen som fyllde år, alltså Lisa.
Kan också bara medela att innan vi kom till Lisa så var det en jäkla laburint att ta sig ut, gaah medåker är stort och mörkt!


Men iallafall, vi kom fram till Lisa tillslut. Där var vi bara en liten stund innan vi åkte till köping och släpte av micke och tog en glass på donkan. Mummsigt! Var hemma runt halv två? och då gick jag bara och la mig.
Vi tog lite spårbilder i köping igår också så kanske slänger upp dem sen när jag fått dem ,) haha

Idag då? Joo, jag vaknade av att jag fick ett sms av Lindutt och där det stod bla. " kika fotboll idag?"  och som vanligt har inte jag några pengar på min älskade mobil så ska väl ta och ringa henne snart. För jag kände för att kika fotboll idag, det är en sån dag! haha 
Och på tal om mobilen så funderar jag på att beställa en ny nu i veckan (Pengarna kommer).





Nej nu kurrar magen, frukost.
Hörs sen
Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0