Samsung l700 rosa... bra lr dålig?

Jag är sugen på denna, viqy har en sån och hon är nöjd med den.
Billig och bra, kan inte bli bättre.
Eller jo... att den finns hemma när jag ska beställa den!!! haha
Får leta efter den imorgon eftersom att fia och mina planer är att ta oss till örebro en stund imorgon, och antingen fortsätta till stugan efter eller åka hem hit, laga mat, äta massa smasigt och kolla film? Får se hur vi gör imorgon, en full planering är ingenting för oss. haha ;)  






Nej ska försöka dölja min feja och ta mig till kolsva och hejja fram brudarna. Ingenting kan väl få förstöra en fotbolls-tittar-kväll?... nää inte ens en ful feja! hahah

(hoppas det inte är folk där)
haha.
ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0