hm?

Blev en chillkväll igår med fia.
Åt på sicilia och kollade på filmer sedan när fia skulle hemåt så gick vi ut och såg att det var stjärnklart, wooho tänkte vi och gick och la oss i lekparken och tittade på stjärnorna. Och mysigt vare allt ! :D


Imorse ringde klockan 09.00 och då vare upp och iväg för körlektion. Vad tusan... det känns som om jag blir sämre och sämre? hur går det ihop? :S ÅÅÅ, ge mig bara det där körkortet!
Nu är det lunch tid, och det är ingen hemma. Så blir att jag får laga till någonting! hehe, får se hur det går ;-) Ikväll är det träning, känns nästan som om jag kommer klara av att vara med (glad tjej). Sen då?
Blir nog iallafall en natt utan mor och far igen, de bor ute i stugan :) Och hade jag haft körkort hade jag också gjort det! Älskar det där stället, jag är så glad att vi hittade det. hihi. Men men, nu ska jag nog försöka få tag på fia.. vi skulle åka iväg för sol&bad. men vart tog solen vägen? det var ju till och med stjärnklart igår natt, det ska väl betyda att det blir fint väder? hm nää, tydligen inte. haha. Får väl se om jag kanske kan få henne som matgäst eller nå :D

Ne, nu ska jag iväg.
Vi höres och synes.
Ciaaao!


I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0