Honey why you calling me so late?

Hemma efter fotbollen, killarna fick tyvärr storstryk. Vet inte rikigt med HUR mycket för vi åkte innan det var slut, men då stod det typ 2-7 eller nå. hehe. Hem hit med linda för lite cola och godis, hihi smaskigt. Och nu har jag lagt fram mina löparkläder... får se om jag tar tag i mig själv och ger mig av, som det ser ut nu så... nä. haha Men känner nästan att jag måste, match imorgon ju. Aja, får väl se. Annars då? skola imorgon men har sovmorgon så någoning kan man ju hitta på ikväll. Mor,Far& hund är i stugan och storasyster är på väg bort. Lillasyster då? ska jag bara sitta inne? :/ haha
Kanske kommer på nå bra, film är ju alltid lite trevligt ;D 


I gotta whisper 'cause I can't be too loud...

Kommentarer
Postat av: elin

naw, stackars liten. äru själv?! ;)

2009-08-23 @ 20:30:04
Postat av: amanda

jaa, helt solo! Inte ens några dammråttor är hemma :( haha

2009-08-23 @ 20:32:15
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0