imorgon drar sista året igång,

Sov ut ordentligt ldag... tanken av att det är skola imorgon fick mig att somna om, om och om igen. Skönt! Sedan när jag vaknade till så pass mycket att jag inte kunde somna om bestämde jag mig för att ta en löptur. Tugnt och varmt var det men väldigt välbehövligt. Idag hade jag tänkt att jag skulle iallafall få tag på fia? vart håller du hus? ;) Kanske åka iväg och sola lite en sista gång? Sätta sig ute och ta en fika eller så? Njuta av sista dagen på sista sommarlovet. :O Usch, blir lite rädd, vad ska hända sen? vart tar alla vägen? Aja, ett år av slit kvar sen börjar det riktiga slitjobbet... känns bra. haha! Imorgon ska jag spela match med div.6 laget, hemma 18.30 mot surahammar tror jag? Även match på måndag mot IFK... även där med div. 6 laget. Det har varit ett långt uppehåll med matcher med div. 5 laget så då fick vi hålla igång med de andra brudarna :D Bra med match träning!

Haha, "blås och släng med håret"- bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0