jag, mig och jag igen!

ganska coolt ändå.
Jag skriver i MIN blogg bara för att jag själv tycker att det är så kul att gå tillbaka och kolla på allt man gjort. Och eftersom att jag skriver om mina andra vänner så läser väl de också min blogg. Kul? ja verkligen! Ännuroligare är att det är en nedrans massa andra som också följer vad som händer i arboga. 


Iallafall, det gick faktiskt bra att träna. Mina tår domnade efter en stund så det var ju bra...? Match imorgon och jag ska vara med... Najs, irsta ska nollas och vi ska ha tre pinnar. Finns inget annat. Efter träningen kom ida och hämtade mig och fia... åkte ut mot världens oskväder... aldrig sätt så stora blixtar!:O ( vi var alltså på väg till medåker) där skulle vi kolla match... men nä vi vände och åkte till mc istället. Mycket varmare och godare ;) haha, tjockis!


Ne nu ska jag sätta på en film och ha tråkigt... hej då!
vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0