nu är de hemma igen, alla två ;)

Hej hej hemskt mycket hej!

Idag har jag bara gjort en massa kul, vaknade upp med linda :D Vi åt frukost och fixade oss lite innan fia kom och vi tog oss upp på den stora staden... där besökte vi bokhandeln, fia hade också fått nys om min fina kalender. haha! Sedan till min frisör, köpte äntligen den där grejen till håret! Så imorgon ska jag ta ett bad, lägga i det där i håret, piiling(stavas?) och bara ta hans om min själv innan jag ska ta hand om hunden min. Ska alltså vara diezel vakt imorgon, myspys! :D Nej tillbaka till idag... efter besöket på stan bestämde vi oss för att ta bussen in till ett större ställe, alltså köping ;) Vi gick lite på stan där, köpte mat och slöade hemma hos linda. Fick även med mig hem en massa kläder och ett par (läs två;))  coola skor som linda köpte i kina, tack bruuden ;) Var kvar där till sju kanske, sedan började jag med att städa min garderob här hemma, vart nu det kom ifrån har jag ingen aning men kände att det var dags. Och oj vad najs det blev, hittade lite mer kläder också... bara hoppas att jag använder det också! :D


Nej, nu ska jag gå och titta en sista gång på mitt konstverk( garderoben) innan jag hoppar ner i sängen. Har även fått det väldigt mysigt i mitt rum nu eftersom att alla kläder är borta, så ska väl passa på att tillbringa lite tid där ,-D Film kanske?
 


You guys rock my world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0