passade verkligen inte bättre denna vecka heller

hemma från skolan idag, jag ser ut som ett miffo och det är inget skämt :(
Har fått någon infektion eller nå över ögonbrynet och det har gått ner i nästenet och över ögonen, är jätte svullen och ont har jag också. Sen ser jag lite dåligt på vänster öga, så känndes lite onödigt att gå till skolan och inte se nå + att jag tänker inte visa mig såhär.  Tur att det inte är någon match för min del idag... Men planerna var att åka och kolla men får väl se hur jag gör... kanske går att täcka det eller nå, solbrillor? hahah

Ne, ska göra iordning någonting att fika på, sätta på en film och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag sa ju att jag också såg ut som ett miffo när jag hade så där! Haha, fast jag lider med dig...

2009-08-27 @ 15:50:15
Postat av: amanda

haha, jaa jag vet. det var det första jag tänkte på när jag såg mig själv imorse! hahah ;)

2009-08-27 @ 15:56:09
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0