seriepremiären

wooho, vinnst med 7-3? eller nå sånt :P
Riktigt skön start. Vi gav aldrig upp och det är precis så det ska vara! Nu är det bara att tagga om tills på fredag då det är match hemma mot kolsva. Tyvärr saknar vi två riktigt viktiga spelare. Men vi får göra det bästa utav det helt enkelt. =D

Efter matchen var det spår i bilen hem. haha vad hände? Herman, Kajsa, Fia och en Amanda i en bil... det är inte okej ;D haha. När jag väl kom hem hade mor&far fixat te&macka. Mummsigt! Blev så kall efter matchen så en kopp varmt te satt perfa! :D

Nej nu ska jag nog ta och slänga mig i sängen, sätta på någon film och tycka synd om mig själv, ha ha.

Hare gött
ciaao!:)


Kommentarer
Postat av: Herman

7-2 Amanda! Jag släppte faan inte in 3 ;) Hehehe

2009-08-12 @ 11:53:41
Postat av: amanda

haha, sorry herman ;) Klart du inte gjorde det... det borde jag ha fattat ;)

2009-08-12 @ 12:06:07
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0