Sorry herman! ;)

 Jävla mopeder och bilar.... ni gör så att jag inte kan sova på nätterna och det gör att jag alltid är trött och inte utvilad när jag vaknar! :( 
Flytt? ja tack!

Men men, efter att ha försökt somnat om en bra stund så gick jag upp och åt frukost kollade lite på en film (missade slutet, värt? nee) haha. Sen pratat med fia, vi försökte komma fram till nå bra man kunde göra idag... det gick väl sådär. haha! "vi kan ju tare piano en stund och sen höras igen" mjo, det brukar låta så ;) haha. Det är väl det som har hunnits med denna onsdagsmorgon. Just nu sitter jag faktiskt  och funderar på vad man ska hitta på senare idag? Fia, kommer vi på nå? Det är ganska fint väder ute men tyvärr inge badväder. Aja, vid fem blir det iallafall träning och efter det finns det minst fyra matcher som man vill åka och kolla på. Tyvärr så ligger alla åt helt olika håll. haha illa!



Måste även tillägga att vi vann med 7-2 igåg... klart att herman (våran målis) inte släppte in flera ;) haha!
Och här har vi kingen själv! ;)




Ciaao!



Kommentarer
Postat av: Herman

Men vad faaaaaaaan Amanda! Den där bilden är ju inte ok!!!!!!

2009-08-12 @ 17:44:17
Postat av: amanda

men herman... så illa är den ju inte! :O den är ju stencool och ganska så gammal;)

2009-08-13 @ 20:06:05
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0