sovmorgon och jag sover inte?

Ne, jag vaknade innan klockan ringde. Ganska jobbigt när man vill och kan sova ut. Men var antagligen utvilad så gick upp, åt frukost och dunkade musik. Gick igenom "rutinerna" på internet. haha. Och när jag kom till facebook hade jag fått en mail där det stod:

"Välkomna tillbaka alla nyblivna 2010 studenter från alla världens olika hörn. Hoppas ni har haft en bra semester, solat och festat tillräckligt. Snart börjar plugget och planeringen för eran studentskivor, studentfest och studentflak. Vi på denna studentgrupp vill hjälpa er på traven. Därför kan vi varmt rekommendera några av de bästa företagen inom branschen!"

Jaaa, bra glad man blev. Planera inför studenten redan nu, då kan jag lova att man blir mer taggad. Ne, ska ta och borsta tänder och börja sakta sakta gå mot skolan, hatar att vänta på tiden!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0