tuppjuck på nilsen?

2-2 spelade tjejorna tillslut... orättvist enligt oss men ah, resutlatet visade iallafall så.
Svullnaden då? hur är det med den? njae sådär faktiskt. Men nu ser jag mer ut som en kines enlig karin och fia. Tror jag ska tacka för den komplimangen, jag menar hellre det än att inte vara från denna planet ;)

Antar att det måste bli skolan imorgon, ser lite illa ut att gå på match och inte skolan... men skillnaden är ju att på matchen var jag med de bästa och i skolan... ja. Uppskattas inte lika mycket :( haha Men får se hur jag mår imorgonbitti (då som jag hade som ondast). Ska ner och umgås med familjen nu! :)



I - Kurt Nilsen


Kommentarer
Postat av: sara

svar1. Filips match ;)

svar2. Har du inte fått mina sms? :O Haha. Halv 8, tårtkalas och sen om vi drar vidare till ågården eller inte. Det ser vi då! :D

2009-08-28 @ 09:08:40
URL: http://paaintitblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0