i know you want me

Hej å hå...
Igår övningsrodde vi som sagt. Det gick ju gallant. 3.40 fick vi ena gången när vi övade. Och sedan gick jag in och kollade på hemsidan och där stod det resultat från förra året. Och hade vi rott sådär bra så hade vi slagit nästan alla. Pluss att det nu är mkt mera vatten och strömt än förra året. Så nu har vi lite att kämpa för ;) Nog för att jag vet att det inte går lika bra när det verkliugen gäller... men nu vet vi ju att vi kan :-D

Förra årets rodd :



Inte riktigt samma lag och inte samma teknik! ;)


 Och inte samma kläder heller.


 i år är vi helt enkelt snäppet bättre ;)





Annars igår så fixade jag och fia "1820" kort ( eller vad det nu heter) Var förbi körskolan och planerade lite, kollade efter en mobil och övningskörde. Sedan fixade vi också flaggan och köpte grejor till rodden (y) hehe fula vi kommer vara! :D

Idag eller snart ska jag ut och röra lite på benen med fia och sedan ska vi förbi källarn en gång till och fixa det slutliga med "1820 kortet". Och ikväll är det match som gäller, 19.00 möter södra- forsby ff (syster och hennes lag) :O Önska oss lycka till, ha!

Kommentarer
Postat av: sara

Överskattat att prov ro Amanda, haha vi kör på feeling ;)

2009-08-04 @ 17:50:35
URL: http://paaintitblack.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, den körde vi förra året och vi kom ingenvart typ så nu övade vi lite innan iallafall ;)

2009-08-04 @ 23:33:17
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0