varning! lååångt inlägg... men innehållsrikt ;)

Kul onsdagskväll, började med en massa krångel... Men det löste sig perfa tillslut. Kunde inte ha blivit mer najs.
Satt utanför oss med tre långbord, Oj vad folk det var... haha kände knappt hälften av dem. Men det som var kul :D 
Drog upp till stadskällaren, och av någon konsitg andledning så har jag dålig tidsuppfattning när det var vi gick? hm ;) Men vi hann iallafall fint till nordmans vackra toner. Haha, han är grym, han är SOMMAR! :D Feliini svängen blev så klart också med på kvällens meny, VARFÖR? det var bara kallt, ont i fötterna och meningslöst... eller nä, men ändå. Varför fastnar man alltid där? pinsamt. haha, Fast jag kan ju nästan skylla på att det är på vägen hem till mig ;) Aja, lyckad kväll iallafall.
 

Igår blev det segodag och då menar jag verkligen det. Men senare blev det kika rodden och blivande konkurrenterna(?). Efter den så bestämde sig jag, Elin ochJenny att vi skulle äta lite onyttigt så vi gick till mariakällaren och beställde mat och satte oss sedan i parken, åt, kollade på folk och sedan blev vi ätna... vadå omvända roller? nedrans mygg! Trevlig kväll iallafall och det tackar jag för :)



Idag har jag och älskade syster städat hela huset. Jag är riktigt stolt över oss själva. Nu vågar man knappt röra sig bara för att det glänser så fint överallt ;) haha. Har inte hunnit med så mycket annat faktiskt. Ska nog snart ta mig ut och sätta mig utanför här, kolla på fina hästarna och bara njuta. Sedan (halv fem) blir det att träffa bottennappet och fixa kläderna och sånna grejor! ;) Nu ska vi visa att vi är bättre än förra året! haha Jag säger väl som alla andra roddare... vi ses väl på ån ;) haha, kul ska det bli iallafall. Får se om man tar sig ut efter eller om man skippar det. Kanske satsar ordentligt på lördag istället? :D


Ne, nu ska jag ut. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Herman

Satsa hårt till på lördag istället, det ska iaf jag göra ;D

2009-08-07 @ 15:06:11
Postat av: amanda

Herman, det vet du ;)

ikväll kör vi, både båt och annat!! ;)

2009-08-08 @ 09:43:45
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0