Grattis Sara :D

Med mycket om och men gick jag iallafall iväg till skolan imorse. Gillade inte det jag såg i spegeln, men men. Tror det lagt sig lite nu... vad det är har jag fortfarande ingen aning om men eftersom att det är på väg ner?! så kanske det inte är nå farligt? Och eftersom att vi inte vet vad det är så tyckte min lärare att jag inte skulle vara med på idrotten så fick sluta tidigt idag... ännu mera skönt att slippa gå runt och visa sig såhär... säkert bara jag som är petig men det är fan inte kul :/ haha.

Aja, blev inge örebro idag... får se om vi får till det imorgon. Men kanske västerås då? de har nog bättre mobilaffärer :P
Ska även vara hundvakt imorgon till lillkillen :) Mysigt!

Men ikväll då? vad gör man? hunden, mor&far är i stugan.
Film och mat här? kör vi fortfarande på det?
Vill iallafall inte visa mig för folk. Haha












Kommentarer
Postat av: sara

Hihi, tack! Men :( Träligt. Inte direkt party, vet inte ens om så många ska dricka, eller om ens ågården är öppet? Haha. Fan, tråkigt. Hojta om du ändrar dig =)

2009-08-28 @ 15:01:16
URL: http://paaintitblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0