...och håll det så här nu!!!

Tänkte att jag kunde ju slänga upp lite bilder så jag själv blir påmind om hur fint det en gång var... (om jag nu skulle råka stöka till igen).
Har ingen "före" bild. men här är några "efter".

Ordning och reda ;)


Strumpor och leggins,


Var sak har sin plats,


Får se hur länge jag orkar ha jeans hängandes i rummet, men nu hänger några av de där iallafall. 


Lite kläder försvann iallafall...


Jag är iallafall riktigt nöjd. Håll det såhär nu!!


En till sak som jag är nöjd med är "mirakelkuren" jag köpte hos min frisör. Hade i det i håret när jag duschade imorse och det är redan resultat. Ska nog slänga i en till nästa vecka... sen behöver jag bara göra det en gång i månaden (beroende på hur jag känner). Det är som en inpackning fast såååå mycket bättre. Den heter schwarzkopf, smooth express som jag köpte på "hair" här i stan... går säkert att beställa också. Jag betalade 200 kronor för hela paketet och i den är det 10 små förpackningar. Den ska vara bra för blekt, tort och slitet hår.


Jag rekommenderar denna faktiskt, värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0