all night long. NEJ, all week long! ;)

Vaknade halv åtta av Rap das armas på radion, haha. Vadå halv åtta?
Aja, jag hann vakna till så pass mycket att jag inte är trött nu. Ska väl snart gå ner och göra mig lite frukost, ta in tvätten som förhoppningsvis har torkat och sedan vänta på att fia ska vakna. Blir nog en dag med henne. Och senare ska "bottennappet" (heter vi så?ha ha)  övningsro inför rodden som vi har nu i veckan. Varför är just denna vecka så speciell? Jo det är ju de årliga medeltidsdagarna här i Arboga. Enda sedan jag var en liten blondplutt har jag tyckt att dessa dagar är mysiga. Får se min åsikt i år, tror denna vecka blir med kul kul än mysig. Fast förhoppningsvis så blir det lite av båda! 


Imorgon är det träningsmatch som gäller, hoppas att mina tår och skavsår inte gör lika ont som sista träningen på träningslägret, AJ :/  Jag följde iallafall Lindas tipps och "opererade" lite själv och som det känns nu så lyckades jag ganska bra med högerstortån, hehe.
Och onsdag är det planerat utgång, så långt har jag hunnit planerat denna vecka... Usch gillar inte att ha så mycket planerat... allt går så fort då och sen vipps så är skolan igång.

Fast detta år har vi någonting att se fram emot. STUDENTEN. Gaah, ska JAG ta studenten? nej det passar inte.
Känns som om det var igår man gick på kyrkbacken och kollade på alla de stora vuxna som tog studenten när man själv gick i 7:an eller 8:an och var en plutt jämnfört med dem. Och i år är det vi som står där och "de yngre" ska ta oss som VUXNA.... Nee, det stämmer bara inte. haha Men kul kommer det att bli!



Underbaringarna och så fattas så klart Anton,
Men hade ingen bild på honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0