fotboll för hela slanten

Vilken match, haha.
Aja, vi vann tillslut iallafall... 5-4. Lite bilder finns hos våran skadade jenny och du, kom tillbaka snarast :-)

Hem till larssons efter matchen, vi åt massa god mat och kollade på film. Trötta systrar åkte hem och lade sig sen. Idag vaknade jag tidigt av att hela familjen var vakna. Kunde inte somna om då så gick upp och åt frukost med dem innan de gav sig av till (vart det nu var) på match långt borta skulle de iallafall ;-D Har setat och gjort teoritest nu på morgonen också, vatusan... jag tycker att de ändrar svaren för varje gång!!! Aja. Bara att nöta vidare.
Nu är jag hundvakt, eller hundvakt och hundvakt han klarar sig fin fint själv, det är väl mer jag som blir uttråkad och vill leka med honom ;D haha. Men jag får nog snart sällskap så då kan disse få vara ifred ;D haha

Ikväll var det planerat att fira Hannes som fyllt 18, Vi skulle ut till honom och äta massa gott. Men det har strulat till sig lite så får se hur det blir. Det löser sig nog. Men annars, Grattis i efterskott Hannes! =)


Kommentarer
Postat av: jenny!

iiih, jag är snart tillbaka..

eller i huvudet är jag tillbaka, frågan är bara när fossingen vill tillbaka!

2009-08-22 @ 12:47:30
Postat av: amanda

Jaa, vi känner stödet från läktaren. Men vill ha dig på planen också!!! :-)

2009-08-22 @ 12:50:56
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0