Vi är svarta, vi är gula... vi kan dansa hula hula! :-D

söndag, redan söndag!

Men vi börjar med fredag eller närmare klockan halv sju på fredag kväll så blåste matchen mellan oss och kolsva igång. De fick in ett skitmål i första minuten. Var det kört? NEEEJ! Vi ryckte upp oss och tog över matchen helt! vann tillslut med 6-2! Så härligt! Efter matchen blev det att åka ut till stugan och äta kräftor (och jag åt också några) hehe :D Tittade på tv med kussen min, han somnade ;) så då blev jag också så trött att jag gick och la mig. Dagen därpå... alltså igår så följde jag med mostern min och kussen min hem till dem i kolsva. Gick på stan med Anton, åt och hade det mysigt. Senare på kvällen drog vi oss än en gång ner till stan för att se på band som spelade på kolsvanatta, men vi dissade det och gick och satte oss inne i nå garage där det var lite drag bland pensionärerna ;) haha. Men det kom lite mer folk senare och det blev en trevlig kväll tillsammans med moster och hennes vänner :D Anton och alla hans kompisar sprang runt i regnet, men de verkade inte lida så mycket som vi gjorde :D
Tillslut dissade vi festligheterna och cyklade hem för lite natt te och macka, smaskigt!
Tack för helgen :)

Ska snart ta mig upp till ekbacken och kolla på när mina damer spöar götlunda! Heja södra! :)

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0