you will always be in my heart

Godmorgon.

Skön morgon, kunde somna om gång på gång. Det kan vara det skönaste att bara ligga och dra sig i sängen ;-D
Gick upp och åt god frukost och hoppade sedan in i duschen. Och nu sitter jag här, lyssnar på musik och har läst lite trafik. Ska snart fixa iordning mig lite och vänta på att elin och moa ska ringa så ska jag följa med dem till strandgården, mysigt. Ska väl passa på att gå förbi min frisör, se hon hon fått in det där till håret och sedan gå in och handla min almanacka ;) haha.  

Som jag skrev igår så kommer fia och empa hem idag. Och till min stora förvåning så kom tydligen Linda hem igår kväll också (hörde det imorse) hehe. Nu är snart alla hemma igen! wooho :D Så blir nog umgås med linda och kanske sofia? ikväll efter träningen. Massor att prata om, bara att ens ha varit i kina så finns det massor att prata om... och antar att det hände en hel del saker där också så jaa vi har en hel del att prata om;)


Kommentarer
Postat av: amanda

strandgården? nejdu, så gamla är vi inte än ;) det är ju ett ålderdomshem you know. stadsgården om jag får be ;)

2009-08-17 @ 15:24:06
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Elin

oj, det var ju självklart jag som skrev :D

2009-08-17 @ 15:24:28
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah, oj! Men men tanke på att jag inte har sån bra koll så kanske det var till stadsgården jag skulle behöva gå till! hahah xD

2009-08-18 @ 23:30:50
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0