121 läsare, känner jag ens så många? ;D

Fortfarande lite små krasslig så det var nog inte sovbrist. Men tränade imorse iallafall, blir så rastlös av att inte få göra det. Men nu har den där klumpen i halsen kommit tillbaka och det gillas inte.  Får se hur det går på idrotten imorgon, har ju träning i hallsta på kvällen så det vore ju skönt om det vore så att det gick över... Sedan så gick skolan ganska fort faktiskt. Hem och pluggade lite eller skrev bokredovisningen (y)

Nyss kollart på handbolls VM och sverige vann! woho!
Nu är det smekmånaden på tv, men känns som om det inte var så länge sedan man såg den så kanske blir att sätta på en annan av sina egna filmer. Fast kan inte påstå att jag har så väldans många som är bra, förutom " never back down" men den såg jag går. Men det är en ruggit bra film som man kan se om och om igen, 4 av 5 toasters får den av mig. Fast den får ett extra plus för att de inte är så fula heller!!


Kommentarer
Postat av: sandra

den är asbra. jag skulle ge den 10 av 5. lätt :D haha, dåligt heta? ;)

2009-01-20 @ 16:39:56
URL: http://perfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0