166 dagar

Ja, jag vet att musiken är ganska dryg. Men skrollar ni ner till slutet av sidan så är det en "musikspelare". Där kan i antingen stänga av den helt eller byta låt. Så, så svårt var det! Satte dit den bara för att jag gillar det ,-)


Söndag idag, alltså söndagsångest. Uscha! Men snart ska jag ta och fixa mig lite, äta och sedan ta mig till v-hallen och kolla på när fia lirar handboll. Och efter det blir det fotbollsträning, det är väl ett litet pluss iallafall! Men mycket minus på att det är skolan imorgon -.-
Men, snart lov. haha v. 9 och sen v.10 så åker vi till Danmark med fotbollsgym. Ska bli riktigt kul! Så nu har jag nå att se fram emot eftersom att det enda jag längtar efter annars är om 166 dagar. Så det känns lite tugnt att längta till nå som är så långt borta. Så det är alltid bra att sätta upp små mål, och det var precis det jag och sofia pratade om igår. Att vi måste sätta upp små mål som man ser fram emot varje vecka. Då går tiden automatiskt fortare (enligt oss).

Nej, käk och ombyte nu.
Hörs säkert senare.
bye // a.s

Kommentarer
Postat av: Elin

nu får du bannemig fixa lite i min blogg också;)

2009-01-11 @ 18:01:15
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, men din är ju snygg som den är :D

2009-01-11 @ 18:05:44
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Elin

kul med något nytt smartskaft ;)

2009-01-11 @ 18:09:36
Postat av: Anonym

ja, men fixa den då? ;) det är ju det som är kul.. att få fixa den själv? eller kan du nu erkänna att du INTE kan och att din LILLEsyrra ÄR bättre? ;)

2009-01-11 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0