INNEBANDY, SUGEN?

Är det någon som är sugen på att spela innebandy i ett korpen lag??? Hör av er till mig då, hellst innan Måndag 9/1! Går senare, men måste få ihop över tio brudar för att ens få starta laget... så komi gen nu ;)
Även ni som jag har pratat med förut, vore det bra om ni hör av er så att jag får det bekräftat så att jag kan skriva ner era namn och sedan lämna in... Vore ju skitkul med ett tjejlag också!
Spelar ingen roll om ni inte är kungar på innebandy. Det är verkligen inte jag!!
Men vi kommer lira för skojjs skull, så ni borde joina! :)




Kommentarer
Postat av: Herman

Asså jag skulle nog kunna göra det till nästa vinter, vore faan kul, fast jag suger. Men det blir ju ingen handboll för min del nästa vinter, så varför inte ;)

2009-01-09 @ 18:33:40
Postat av: amanda

Men bra hermaaan! :D:D

2009-01-10 @ 23:59:54
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0