sista dagen

Kul avslut på ett av de bättre julloven på länge!


Satte klockan på 09.00 för att jag skulle ta mig upp och färga håret innan jag skulle ut och gå med älg. Men kände att jag var helt död när jag vaknade så ställde om klockan så att jag fick sova en timme till. Hur jag ska komma upp imorgon det förstår inte jag! Så blev ingen färgning av håret, måste ske snarast iallafall. Men halv tolv så hade jag och älg planerat att ta en långprommis med hundarna. Så härligt var det, lite kallt men " det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!" right? ;-D var ute i en och enhalv kanske? Sedan lämnade jag diezel hos mormor och morfar och där fick jag även mat. Skönt att slippa göra mat själv. Så tack m&m! Lite småstressat fick jag slänga i mig maten för att sedan ta mig hem, byta om, packa och gå bort till sturehallen där det vankades två timmars träning innan det var dax att ta sig till köping för tacobuffé och bowling. Tacobuffén var kanon och min bowlinginsatts har jag ingen kommentar på! ;) Men en mkt underhållande kväll! ((:



// a.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0